Happy B-day! and... ;)

15:48

Prajem pekný pondelok a skvelý týždeň, ktorý je pred nami! :)

Dnešný príspevok bude netradičný, ale o čosi radostnejší. A to z dvoch dôvodov: prvým je, že je to presne rok fungovania tohto blogu. Presne 28.apríla 2013 som uverejnila prvý (síce informačný ale aj tak) príspevok.


Za tento rok som zmenila názov a aj vzhľad (tento rok ho snáď dotiahnem do mojej predstavy). Spoznala som množstvo skvelých ľudí, ktorí ma v blogovaní podporili a tiež iné skvelé blogerky ;)
Čo sa týka štatistiky, tak blog má do dnes viac ako 11 350 zhliadnutí, 119 čitateľov prevažne zo Slovenska a Česka, ale aj z Nemecka :) Na Facebooku 138 fanúšikov.

Takže ...  do ďalšieho roka si prajem množstvo dobrých príspevkov, ktoré vám hádam pomôžu a poradia a tiež čitateľky, ktoré si to budú ceniť ;)


Druhým dôvodom je, že nastal čas vyhodnotenia narodeninovej giveaway! :)

Dokopy ste zanechali presne 37 komentárov. Takže som losovala cez random.sk (natočené na videu - foťákom a lá Evka haha :D
) a následne som podmienky skontrolovala. Našťastie vylosovaná výherkyňa ich spĺňala a nemusela som znova losovať :) Tak a poďme na to!





Poprosím výherkyňu, aby mi napísala mail (na beautybyevka@gmail.com) kontaktné informácie a to do 7 dní. Inak budem losovať znova - kedže súťaž je pre čitateľky, nie len baby, ktoré chcú len niečo zadarmo vyhrať ako som to minule spomínala v článku ;)

P.S.: čo by ste uvítali v letnej giveaway? :)

Evka♥




You Might Also Like

2 komentárov