TOP3 podkladové bázy :)

18:53

Ahojte dievčatá! :)

Viem, že sa ozývam poslednú dobu málo, ale v škole je toho ozaj dosť a ústne maturity sa nezadržateľne blížia :-/ ale všetko napravím! :)

INFO KU GIVEAWAY: Kedže by som chcela narodeninovou súťažou (ktorá stále prebieha - klik na obrázok vľavo) potešiť jednu z čitateliek - a tým myslím ozajstnú, ktorá moje články skutočne číta - rozhodla som sa, že výhercu vyhlásim po ukončení nie v osobitnom príspevku,ale  v niektorom článku a nebudem ju kontaktovať mailom ;)

V tom dnešnom článku sa budem venovať podkladovým bázam pod makeup :) Osobne si bez nich neviem predstaviť líčenie. Moja problematická pleť jednoducho potrebuje zjednotiť a vyhladiť pred nanesením makeupu a dokonca aj BB krém je na báze oveľa lepší! :)


1. Podkladový krém Very me, Oriflame
2. 
Fashion Secret Flawless Primer, Fashionista
3. Stay matte báza, Rimmel



1Podkladový krém Very me, Oriflame: 30ml, 6€
Tento podkladový krém som prvýkrát vyskúšala pred rokom, po ňom som mala rôzne iné a momentálne sa opäť nachádza v mojom kozmetickom kufríku :) To, že som si ho znova objednala svedčí len o mojej spokojnosti. Krém bielej farby je ľahkej konzistencie, nie je vôbec hustý a jednoducho sa nanáša. Pleť zmatní a pekne bez stopy vsiakne. V porovnaní s výdržou makeupu bez krému je rozdiel (podľa mojich skúseností) cca 3 hodiny! Odporúčam ho tiež aj ako podklad pod tiene ;) a tiež všetkým babám, ktoré túžia po "dokonalom" makeupe! Plusom je tiež, že je často v katalógu za skvelé ceny! Pre mňa TOP1.

2. 
 Fashion Secret Flawless Primer, Fashionista
→ Na tento primer som narazila na stránke muastore.co.uk a ako teraz pozerám, momentálne v ponuke ani nie je. Objednávku sme s kamoškou robili ešte v novembri :) Chcela som vyskúšať nejaký nový podklad a tento ma zaujal, kedže som "silikónovej" konzistencie neskúšala a aj vďaka obalu. Čo ma prekvapilo, bolo to, že stačí naozaj málé množstvo bázy, kedže sa úplne jednoducho - priam klzko - rozotiera a vyjde na celú tvár :) Robí priam hodvábny povrch na pleti čo je priam ideálne na nanesenie makeupu. Malé mínus je za to, že je troška mastenjší ako iné - niekomu to vyhovuje, niekomu nie.

3. 
Stay matte báza, Rimmel: 30ml, 5,99€→ Okrem toho, že obal je veľmi pekný, na tejto báze sa mi páči, že je možné ju používať osobitne a má zmatňujúci účinok - čo ja, majiteľka mastnej až zmiešanej pleti, potvrdzujem. Oproti podkladu z Oriflame je o čosi hustejšia, takže sa ťažšie nanáša, ale výsledok stojí za to! Inak je má úplne rovnaké účinky - dobre vsiakne a makeup podrží o niekoľko hodín viac. Nemôžem jej nič vytknúť, doma mám dokonca dva kusy! :D Povedala by som, že je to len hustejšia varianta Very me pod inou značkou. :) 

Aké skúsenosti máte vy? Máte svojho obľúbenca medzi podkladovými bázami? :)


Evka♥







You Might Also Like

10 komentárov

  1. Já mám tu bázi od MUA a jelikož mám sušší pleť tak mi skvěle vyhovuje, ještě mám dobré zkušenosti s bází od Dermacolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá od MUA vyhovuje aj mne, aj keď ja suchú pleť nemám :) a od Dermacolu som neskúšala, snáď raz :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ako tak čítam, zrejme až mi dôjdu zásoby, skúsim práve tú, keď ju tak chválite :)

      Odstrániť
  3. Tá od MUA ma zaujala :) Od Rimmelu mám a netvrdím, že je zlá, ale mala som aj lepšiu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zistila som, že vyhovuje viacerým typom pleti, ale každý má iné požiadavky :) presne tak, ako som napísala na záver "je to len hustejšia varianta", tá od Oriflame je pre mňa najlepšia, hlavne na bežné dni :)

      Odstrániť
  4. Tá od MUA zaujala aj mňa.. dobrý tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa veľmi prekvapila a som s ňou spokojná, najmä ak ide o večerné líčenie :)

      Odstrániť
  5. Ten od Oriflamu som si chcela minule zobrať ... ale ešte jeden podkladový mám a nebola sm si istá, či by stál za to ... teraz vidím, že si ho predsa len zoberiem. ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť