Dlhotrvajúce líčenie s fixačným sprejom

15:42

Ahojte, ahojte :)

Dnešná recenzia bude veľmi krátka, kedže k recenzovanému produktu toho povedať veľa ani netreba ;)

Fixačný sprej na makeup, 8€/4,90€, AVON

Tento fixačný sprej sľubuje zachovanie líčenia počas celého dňa. Dlho som nad ním váhala, ale nakoniec som si ho predsa objednala a už teraz viem, že až ho vyničím, kúpim si ďalší :)

Sprej je priesvitnej farby, v šikovnom obale. 
Má sa na tvár striekať z 20-30cm diaľky. Povedala by som, že pripomína vodu - farbou, konzistenciou a tým, že nemá žiadnu vôňu, ale po nastriekaní na tvár, jemne zacítite, že pracuje. Hneď na to sa však pekne vstrebe. Aj keď mám problematickú pleť, nepocítila som žiadne dráždenie, červenanie ani nič podobné. Obsahuje vitamíny A,C,E. Vďaka tomu, že fixuje makeup mi pleť ostala matnejšia oveľa dlhšie. A o koľko?

Ja som ho otestovala (3 streky po dokončení líčenia) hneď prvýkrát poriadne - na narodeninovej oslave najprv v teple bytu a potom na diskotéke (pot,dusno,cigaretový dym,...) a ráno 3:17 stojím pred zrkadlom akokeby čerstvo namaľovaná :) Potom na jednej celodennej akcii a spokojnosť u mňa ozaj veľká. Takže oproti bežnému makeupu dávam +3 hodiny k dobru v pre pleť zlých podmienkach a inak celodenné zachovanie líčenia :)


Veríte podobným produktom? Máte skúsenosť? Napíšte! :)

Evka♥

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Já jsem ještě žádný fixační sprej na makeup nezkoušela. Nějaký bych si však chtěla na léto pořídit.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nečakala som pozitívnu recenziu,teraz by som ho rada skúsila aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a prečo ak môžem vedieť? :D ja som nečítala žiadne, tak som to riskla :D :)

      Odstrániť
  3. Páni to je teda niečo, neverila som, že existuje niečo fungujúce, čo predĺži trvácnosť make-upu. Ja mám tiež mastnú pleť s akné, takže by mi to teda mohlo vyhovovať, keď aj ty píšeš že máš problematickú pleť. Určite sa po tom pozriem a vyskúšam to.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som veľmi spokojná s fixátorom od Elfu, ten je úžasný, naozaj, nedá sa mu nič uprieť, dám si ho ráno a mám make-up na sebe až do večera, trochu zlezie pri ústach, inak drží. Je fakt perfektný.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť