Rimmel: MATCH PERFECTION MAKE-UP

15:48

Ahojte ;)

Prajem krásny 1. máj  :) Ako sa máte? Ja už o 3 týždne budem mať po maturite a veľmi sa bojím :-/ ale už nech je po nej...

P.S.: Víťazka giveaway sa zatiaľ neozvala ;)

Dnešný príspevok bude venovaný make-upu Match perfection od Rimmelu.

Tento make-up obsahuje 30ml, je dostupný v šiestich odtieňoch a stojí 7,99€. Ja mám odtieň 103 True Ivory.

Make-up je v sklenenom obale, na modrom vrchnáku je typická korunka, ktorá predstavuje Rimmel značku. Má šikovnú pumpičku na dávkovanie, čo mám najradšej.
Musím sa priznať, že poslednú dobu, teda rok obľubujem viac BB krém (Oriflame) a makeupy som používala len občas. Ale tento som si obľúbila a používam ho hlavne na večer, ak idem niekam von.
Čo sa týka konzistencie, tá je redšia, ale to mne osobne len vyhovuje. Upozorňujem, nenanášať na silikónovú bázu! Teda, aspoň mne sa stalo, že som si dala ako podklad bázu od MUA (TU) a po nanesení makeupu sa mi doslova roztekala tvár! :D Ale ak som si dala ten od Rimmelu, všetko bolo v najlepšom poriadku :)
Krytie je veľmi dobré, zakryl mi všetky nedokonalosti. Nemôžem sa však zbaviť pocitu, že po nanesení (akéhokoľvek) makeupu mám "suchú" tvár :-/ Avšak musím pochváliť výdrž! Spolu s fixačným sprejom (TU) po celú noc ;)
Môžete si prečítať, že obsahuje tiež modré zafírové pigmenty (fakt?:D) - pre sviežu farbu pleti, okysličujúci komplex a má SPF 18.

Dávam mu 9 bodov z 10 :) 


/fotka s bleskom, neupravovaná/


Máte skúsenosť s týmto make-upom? Vyhovuje vám alebo práve naopak?

Evka♥

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Krásne si si nalíčila očká :) Ja už make upom od Rimmel veľmi neverím, po sklamaní s Stay Matte si radšej kúpim make up od inej značky. Teraz sa mi celkom osvedčil Revlon a zmatňujúci od Avonu :) P.S. Maturita formalita, hlavne s úsmevom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lucka:) vždy to je tak, že každému nejako inak:) .. a dúfam, že si to po tých maturitách budem môcť povedať :D :)

      Odstrániť
    2. Veď to, že niekedy všetkým sadne produkt ako uliaty a inokedy zasa nie. A mám pocit, že som ešte nenašla taký, čo by som bola ozaj spokojná. Ale čo bojíš :) Ja tak štátnicujem za pár týždňov, zvládneme :)

      Odstrániť
  2. trošku licenky na tvare a nadherny makeup!:)
    Inak tento makeup mam veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už hodně dlouho uvažuju, že si ho koupím :) vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super recenze ten make-up vypadá skvěle!! Nechceš více zviditelnit svůj blog, dostat se do jiné skupiny lidí a mít tak více pravidelných čtenářů? Pokud ano přihlaš se tady: http://kajahasidea.blogspot.cz/2014/05/chces-se-zviditelnit.html

    OdpovedaťOdstrániť