INSTADIARY #3

17:20

Ahojte dievčence! ;)

Prajem príjemné prežitie Veľkonočných sviatkov! užite si ich v pohode, veľa vody vám neprajem, pretože ja osobne to neznášam! :-/ :D

Dnešný príspevok sú vlastne len nejaké fotky z môjho instagramu, v poslednom čase mám na práci dosť iných vecí, čochvíľa sú tu ústne maturity :-/ ale môžete sa tešiť na množstvo recenzií, ktoré chystám :) Najbližšie na odličovače.



najlepšie palacinky majú v La Creperie! / moja láska

príjemný večer / (teta spravila chybičku) najkrajší darček, ktorý mi vyrobili podľa môjho návrhu♥

ruže vždy potešia a prekvapia / večera s priateľom

Evka♥



You Might Also Like

4 komentárov

  1. máš pekného priateľa :D (pochváliť som musela) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, či to mám poďakovať alebo čo :D ale tak vďaka, pre mňa naj:)

      Odstrániť
  2. twd milujem a ten vankusik je prekrasny:))

    OdpovedaťOdstrániť