Urýchľovač schnutia laku - funguje? :)

13:56

Ahojte :))

Prajem peknú nedeľu :) Ako ste trávili víkend? Po upršaných dňoch je dnes o čosi krajšie, tak sa chystám niekam prejsť :)

A pre vás tu mám pár slov na urýchľovač schnutia laku na nechty.

5,80€/3,50, AVON

Tento produkt obsahuje 50ml a je v šikovnom a jednoduchom obale. Praktické je to, že je vo forme spreju. Sľubuje ochranu laku na nechtoch pred rozmazaním a jeho uschnutie už do 60 sekúnd.
Môj postreh je, že to trvá trošku dlhšie ako tých 60 sekúnd, ale závisí to od laku, kedže majú rôznu hustotu. Pri lakoch, na ktorých som tento sprej testovala (Rimmel, Catrice) je to cca minútka a pol :)
Čo ma prekvapilo bolo to, že tento urýchľovač je ako olejček, po nestriekaní sa dostáva aj na prsty a pomaly sa vstrebe a zanecháva ich pekne jemné, takže je to aj kúra na pršteky :)
Striekam si ho už po každom nalakovaní, po 2 minútkach skontrolujem a som spokojná :) ale vždy je vo mne ten zvyk, že si ich ešte veľakrát kontrolujem :D
Takže odporúčam, hlavne ak sa niekam ponáhľate ;)


Máte skúsenosť s týmto sprejom? Aký je vás názor? :)

Evka♥


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ahoj chcela som sa ťa opýtať či spolupracuješ so značkou Rimmel a avon ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, chcela som sa spýtať či máš stále rovnaký názor i po takom dlhom čase. Stále u teba funguje? Ešte ho používaš? Ďakujem za odpoveď

    OdpovedaťOdstrániť