krásky bez poštovného ;)

12:37

Prajem pekný deň! :)

Tak a máme po prázdninách, snáď ste oblievačku prežili v zdraví (nie ako ja:-/:D) :)

Pred 2 mesiacmi som sa dozvedela, že 10. mája idem na svadbu a tak už niekoľko týždňov hľadám a nakupujem rôzne doplnky. Asi som "trošku" iná, že som začala doplnkami, aj keď ešte stále nemám šaty :D Ako prvú som si kúpila listovú kabelku v zlatej farbe ( TU ), jednoducho som si ju zamilovala. Náušníc, náramkov, a pod. mám doma dosť, kedže sme doma tri baby a vždy si niečo do zbierky nakúpime. Ale ...

... nejako som sa dostala na stránku postovnezdarma.cz. Strávila som na nej hodnú dobu, kedže je tam naozaj veľký výber produktov - doplnky, elektronika, kozmetika, veci do domácnosti, hračky, ... hlavne pri bižutérii som mala pocit, že proste chcem každú druhú vec! :D a pri prezeraní náušníc (ktorých ponúkajú viac ako 350 druhov!) som narazila na tieto krásky ♥ ani som neváhala a už ich mám doma :)

Materiál: bižutérny kov, brúsené sklo, umelé perličky
nájdete TU, cena: 6,39€

Síce moja fotka nie je veľmi dobre zaostrená, ale náušnice sú v skutočnosti krajšie ako boli aj na stránke, takže som veľmi spokojná a už sa teším na príležitosť ukázať ich ;)


Čo je dobré vedieť o e-shope
  • - 2 roky záruka
  • - 30 dní na vrátenie výrobkov
  • - doba dodania 15 - 25 dní od dátumu odoslania, ak nie je u výrobkov uvedené do 4 dní, takéto výrobky sú skladom v ČR 
  • + množstvo zliav a súťaží
  • + darček k nákupu nad 20€

  • Musím priznať, že ja som na nich čakala viac ako mesiac, avšak po oznámení, sa milá pani z e-shopu ospravedlnila, objednávku skontrolovala (nedošlo k chybe u nich) a mala som ich doma do 3 dní! :)

  • Za to čakanie sa však akýkoľvek tovar oplatí. Dnes nie je žiadnym tajomstvom, že väčšina vecí pochádza väčšinou z Číny. Obchody si pripočítajú poštovné a tak vám často vyjde aj viac ako samotný produkt. Tento e-shop však sprostredkúva zaslanie tovaru od prvotných distribútorov a tak veľká časť ceny teda zostane ušetrená z nákladov dovozcov. A čo ak budete chcieť reklamovať? To by vyšlo spotrebiteľa neprimerane draho a hlavne to potrvá dlho, preto sprostredkúvajú aj vybavovanie reklamácií. Skvelé však?

  • Máte skúsenosť s touto stránkou alebo sa na ňu chystáte? :)

    Evka♥




You Might Also Like

9 komentárov

  1. Tak tyhle jsou nádherné! Hodily by se mi k šatům co mám na nějaké společenské akce:) Tuhle stránku znám, ale ještě jsem si ani jednou nic neobjednala , každopádně to brzy napravím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne:)) pozerala som tu stranku fakt dobry výber:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je pravda že postovne je velakrat drahšie ak si napriklad chcem objednať len nejaky naramok tak sa mi to ani nevyplati:( preto si myslim že ta stranka je super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sú nádherné :) Ja už som raz na tej stránke bola a zasa tam nepôjdem, inak by som nakúpila! A skrachovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) no to ti poviem, toľko vecí na výber! :)

      Odstrániť
  5. Nádherné, ja bižutériu milujem a náušnice špeciálne, hlavne také tie masívne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť