Parlez-vous français? ♥

12:00

Ahojte :)

Dnešný článok bude iný ako obvykle, kedže to bude niečo z môjho života :) Takéto články tu nedávam často, snáď poteší aj niečo iné :)

Podeliť by som sa s vami chcela o jeden neobyčajný deň - oslavu frankofónnej jari :)
Ešte na konci minulého roka sme sa na hodine francúzštiny zhovárali, že by bolo fajn zorganizovať nejaké malé predstavenie, aby sme zvyšku školy ukázali, aká je francúzština krásna (aj keď veľmi ťažká :D) :) To sme ešte netušili, že sa naše "výmysly" stanu skutočnosťou a v oveľa väčšom rozsahu! ;)

Nápad sa vedeniu školy tak zapáčil, že ho povýšili na mestskú udalosť, kde sa na nás prišlo pozrieť a podporiť mnoho ľudí.



/ja(druhá sprava) a moje spolužiačky♥/

V priestoroch nášho kaštieľa sme si pre ľudí pripravili bohatý program, s názvom Prechádzka Parížom s množstvom vtipných scénok, spevom a prednesom vo francúzskom jazyku, hrou na klavír, fotografiami, maľovaním karikatúr, ... Cieľom bolo však predstaviť aj bližšie frankofónne krajiny (po francúzsky hovoriace a "spriaznené" štáty). Každá dvojica si vybrala nejakú krajinu, na ktorú si pripravila peknú nástenku, vedomosti pre hostí :D a typické jedlá(mňam!) :)
Ja som s kamoškou predstavovala ostrov Bora Bora

Tak sa pozrite, ako to u nás vyzeralo :)



/program/

/program/

/partia/

/program/


/náš kukuričný koláč so zeleninou a banánovo-čokoládové muffiny :3/


Evka♥









You Might Also Like

4 komentárov

  1. pekna akcia, ja som sa učila francuzstinu 2 posledne roky na zakladnej, veľmi pekny jazyk škoda ze som musela prejsť na ruštinu :/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekný naozaj je, ale dosť ťažký :D aspoň pre mňa :)

      Odstrániť
  2. pekne:) kukuričny kolač vyzera fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mal zvláštnu chuť, ale podľa mňa dobrú :) bol z kukuričnej múky, vajíčka, zeleniny a syra :)

      Odstrániť