Tri odličovače :)

14:47

Ahojte, ahojte!

Základom krásnej pleti je podľa mňa mať ju vždy čistú a venovať jej pozornosť. Hlavne si vždy makeup dôkladne odstrániť. Je jedno kedy prídem domov, ako som unavená, ale vždy sa pred spaním musím odlíčiť.
Vyskúšala som už mnoho produktov, mlieka, krémy, vody a v dnešnom článku vám predstavím moje 2 najobľúbenejšie - jeden krémový a jeden klasický + jednu novinku. Veľa sa pri nich písať nedá, ale aj tak :D
Preferujem viac čistiace mlieko/krém ako vodu.


1. Vyživujúci odstraňovač očného make-upu, 5,40€/3,30€, AVON:
"Vyživujúci odstraňovač očného make-upu s krémovým zložením. Účinky: Jemne a účinne odstraňuje make-up, zároveň pleť vyživuje, nedráždi ju. Použitie: Naneste na vatový tampón a očistite pleť."

Dnes je to moje už asi 4 balenie. Krémové odličovače mám najradšej a s týmto je to rýchle a účinné. Pleť vôbec nedráždi, cítiť ako sa pekne vpije a zanecháva pleť hebkú. Žiadne červenanie ani nič podobné. Jednoducho pre mňa naj. Obsahuje 150ml.

2. Univerzálny odličovač makeupu, 7€, Oriflame:
"Nemastný odličovač mejkapu so zdokonaleným zložením účinne odstraňuje všetky druhy mejkapu, okrem vodoodolného, a zároveň je jemný k citlivému okoliu očí. Vaša pleť bude po jeho použití jemná a svieža. Vhodný aj pre citlivé oči."

Naozaj jemný odličovač, rýchlo a jednoducho pleť očistí. Opäť nijako nedráždi. jeho jediným mínusom je to, že balenie je 100ml a veľmi rýchlo sa minie, kedže si ho je dať na tampón viac ako pri iných. Je fakt výborný, ale kvôli tomu si ho zrejme viac nekúpim.

3. Just let it go, Rimmel:
S týmto som sa prvýkrát stretla v marci, keď bol pribalený ako darček k špirále. Pripadá mi úplne rovnaký ako ten z Oriflame, avšak netreba ho až tak veľké množstvo na odlíčenie + má o 25ml viac (:D) Nedráždi, nevysušuje, a je určený aj na vodeodolný makeup.

Poznáte niektorý z nich? Aký používate vy?
Evka♥



You Might Also Like

7 komentárov

  1. Od Avonu odličovač si plánuji koupit už delší dobu, ale nějak na něho stále nepřišla řada:) Každopádně to musím co nejdříve napravit a vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten Rimmel aj predávaju?nevidela som ho:(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten prostřední odličovač jsem taky měla. Momentálně používám na odličování micelárku Biodermu.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som používala, ale na oči mám fakt radšej krémový :)

      Odstrániť
  4. z odličovača z avonu ma strašne štípali oči, a používam už x-té balenie od oriflamu, je pravda že sa rýchlo míňa, ale na druhej strane je to praktické balenie. ja uprednostňujem vodové odličovače pred krémovými

    OdpovedaťOdstrániť