S vami som skončila ...

12:39

Dnes tu mám trocha iný článok ako obvykle. Bude síce o kozmetike, ale s produktami, ktoré vám predstavím som však mala zlú skúsenosť a neodporúčala by som ich ďalej. Samozrejme, je to vec individuálna a môj názor. Máte s týmito produktmi skúsenosť vy? Aké produkty zase sklamali vás?

Fixka na pery Lasting Finish 1000 Kisses, 5,49€, Rimmel

Rimmel mám rada, špirály mi sedia, laky zbožňujem a rovnako aj rúže, takže som sa tešila, že vyskúšam aj túto fixku. Z jednej strany je hrot - fixka, s ktorou si pery namaľujete a s balzamom z druhej strany zafixujete a tiež "hydratujete". Použila som ju až RAZ. Nanášať farbu musíte fakt precízne inak vám ukáže každú vrásku na pere, keď som šla na balzam okamžite sa mi odlomil. Na druhý pokus už v nej farba nebola - akoby vyschla (a to som ju určite zavrela dobre), takže nič z toho .. a ako som čítala komentáre na stránkach Rimmelu, nie som jediná nespokojná. Podľa mňa najhorší produkt tejto značky.

Šampón Fresh it up!, 2,59€, Schwarzkopf schauma

Keď prišla na trh táto novinka musela som ju okamžite mať, veď mastné korienky a suché končeky trápia mňa! Dokonca schaumu používam najčatejšie a vždy som bola spokojná, takže sa mi tento šampón zdal ideálny. No omyl. Vôbec hneď nepení (ako iné z tejto značky) a výsledok? Okrem toho, že sa mi začali tvoriť lupiny a vlasy som mala spadnuté oveľa viac, ŽIADEN. Tiež som sa pýtala dievčat, ktoré ho používali a súhlasili so mnou.. neviem prečo ho v tom čase mnohé blogerky ospevovali .. (asi lebo to bol valentínsky darček pre ne). Každopádne vôňu má peknú.

Špirála Mega effects, 8ml, 10€, AVON

A ďalší ospevovaný produkt. Takže som mu neodolala. Avon mam rada, mnohe spiraly. Ale tato pre moje riasy teda nič moc. Práca s touto špirálou je iná a to je jediné zaujímavé, avšak pre mňa nepraktické. Žiaden extra efekt mi nevytvorila a to si myslím, že mám pekné mihalnice, ktoré sa dajú krásne zvýrazniť, ale s touto špirálou teda nie.. skúšala som mnoho vrstiev, ale viem, že mám v šuplíku oveľa lepšie kúsky.

Rúž na pery Pure color, 4g, 4€, Oriflame

Tento rúž nie je až taká katastrofa, ale už som si zvykla u rúžov na niečo lepšie. A tiež od Oriflame-u. Balenie mi príde až veľmi lacné, kryt sa veľmi ľahko zlomí. Má príjemnú vôňu a aj jemná farba sa mi páči, avšak musím pery dosť dlho natierať aby ju bolo však aspoň trocha vidieť aj to už začne jemne zvýrazňovať vrásky. Určite ho používať budem, bola by ho škoda, ale viac nekupovať! :D

Evka♥

You Might Also Like

7 komentárov

  1. So Shaumou naprosto súhlasím, nič moc šampón a viac nikdy. :) Špirálu od Avonu som vyhrala a veľmi som sa jej potešila. Popravde mne úplne sadla, síce tiež som sa zaúčala na nové balenie a zo začiatku mi to s ňou nešlo ale v kombinácií s klieštikmi na mihalnice je efekt super :) Takže s ňou som spokojná. A rúž od Oriflame ma moja mamina, iný odtieň, tmavší ... ale tiež si nejako nesťažuje. Máš pravdu, je to všetko individuálne :)

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Schauma vidim sklamala viacerych a s ostatnymi produktmi je to fakt individualne, tiez som citala zle recenzie na produkty, ktore mne sedia uplne :) vdaka za komentar ;)

      Odstrániť
  2. Super článok :) Aspoň budem vedieť, čo si nemám kúpiť- tá špirála od Avonu ma vždy lákala- hlavne to ako sa s tým asi nanáša, pretože je to iné- no som rada, že som si toto tu prečítala a peniaze miniem na niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaka :) u teba to moze byt ine, ale vies, ze vela produktov nekritizujem, takze tieto su podla mna fakt o nicom.

      Odstrániť
  3. Och tak tá špirala od Avonu ma zaujala už hneď na jej začiatku ..chcela som ju vyskúšať ale vyhodiť 10 € na toto mi prišlo prehnané a aj tak som si myslela že bude na hovno .. a celkovo tá rúčka mi príde trochu postihnutá :D a fixy?.. tým nikdy nebudem veriť ..mala som od catrice ale jediné čo oni vedia je dať krásnu farbu ,výdrž a vyschnuté pery a hneď aj vyschnutú fixu :D škoda ich no :/

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fixku som mala len túto, ale je prvá aj posledná, klasické rúže mi nič nenahradí :D

      Odstrániť
  4. hm, ja som bola s touto špirálou veľmi spokojná, ako jediná ktorú som kedy mala mi nelepila mihalnice a aj sa tak pekne zakrivili :D inak to nazvať neviem :D v každom prípade, teraz je v avone v akcii tak si idem urobiť zásoby :DD

    OdpovedaťOdstrániť