Boyfriend TAG♥

17:44

Tento TAG ma zaujal už dávno, rozhodla som sa ho spolu s priateľom napísať a tak sa dozviete niečo viac o mne a aj o ňom :) Dajte vedieť, či sa vám páčil!

P.S. ak ma sledujete na instagrame (klik tu) tak ste už videli fotky s ním a z nášho života, práve dnes sme vyrazili na spoločnú "dovolenku" na wellness do Jasnej, veľmi sa teším! :)

S priateľom sa milujeme už 5 rokov, volá sa Patrik a má 20.

Priateľ odpovedá na otázky týkajúce sa mňa:

1. Sedím pred TV, čo sledujem?
 Nákupné maniačky, Dom snov alebo tie detektívne a komediálne seriály.


2. Aké jedlo nemám rada?
 tvaroh, špagety a melón. /a ešte jablkové koláče/


3. Aká je moja veľkosť topánok?
→ 38,39


4. Ak by som mohla zbierať čokoľvek na svete, čo by to bolo?
→ kabelky

5. Keby som ohla jesť niečo každý deň, celý deň, čo by to bolo?
→ sladkosti 

6. Moja najobľúbenejšia hudba je?
→ rap-hip hop (Moja reč) a také tie moderné /MR na tom som vyrastala a nedám dopustiť:)/


7. Aká je moja farba očí?
→ hnedá

8. Akú činnosť by som dokázala robiť hodiny?

→ nakupovať hocičo a objímať ma hehe :D /tak to je :P/


9. Kde sme sa po prvýkrát videli?

→ v tvojom vchode, bola si vtedy chorá a mala si mastné vlasy :D /lebo som celé dni spala!:D/

10. Mám nejaké divné zvyky?

→ neviem o nich /lebo žiadne nemám:D/

11. Kvôli čomu sa najčastejšie hádame? 

→ že neposlúcham, keď meškám, upratovanie /tak už počúvaj:)/

12. Na čo mám jedinečný talent?

→ riešiť všetko s rozumom
Ja odpovedám na otázky týkajúce sa priateľa:

1. Sedím pred TV, čo sledujem?
→ nesleduješ TV takmer vôbec, poprípade nejaké dokumentárne seriály /a ehm..:D/
2.  
Aké jedlo nemám rád?
→ iba olivy /fuj/


3. Aká je moja veľkosť topánok?
→ 40/41


4. Ak by som mohol zbierať čokoľvek na svete, čo by to bolo?
→ nezbieraš nič, jedine ak by si mal veľa peňazí tak autá značky VW :D


5. Keby som mohol jesť niečo každý deň, celý deň, čo by to bolo?
→ ťažko povedať, pretože zješ všetko, niekedy ani celý deň neješ! /nemám čas:D/

6. Moja najobľúbenejšia hudba je?
→ Daniel Landa /už čoskoro na koncerte sme láska :P/

7. Aká je moja farba očí?
→ ako tá moja, hnedá :)

8. Akú činnosť by som dokázal robiť hodiny?
→ voziť sa na motorke? alebo pracovať v garáži /môže byť/

9. Kde sme sa po prvýkrát videli?
→ u mňa vo vchode -.- chodil si s mojou spolužiačkou, ktorá mi priniesla úlohy, kedže som bola chorá

10. Mám nejaké divné zvyky?
→ zvláštne trháš kútikmi úst :D

11. Kvôli čomu sa najčastejšie hádame? 
→ keď ma neposlúchaš :D , keď chcem aby si nerobil neporiadok

12. Na čo mám jedinečný talent?
→ opraviť, čo sa už takmer nedá, ale ty to dokážeš! :D /som superman/



Evka♥



You Might Also Like

4 komentárov

  1. krásni ste spolu, pekné fotky, a gratulujem že sa lúbite už tak dlho, nech vám to vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. láska od 14 rokov a drží už 5 rokov... no wow, to je krásne! sen asi každého dievčaťa :).
    nech ste šťastní, pretože všetko ostatné príde spolu s tým :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť