60 seconds: ako vyzerajú čísla 230, 210 a 450?

14:38

Ahojte! :)

Pokračujem s predstavovaním mojich obľúbených lakov, dnes 60 seconds od Rimmelu :)

 230 Portobello Pink

Túto farbu som si obľúbila hneď na prvý pohľad aj keď je výrazná, no mne sa to páči :) Na lakoch tejto značky úplne zbožňujem štetček, vďaka ktorému je nanášanie úplne ľahké a rovnomerné. Farba je sýta, naozaj rýchlo schne a lak na nechtoch vydrží (u mňa) cca 4-5 dní bez poškodenia.
Musím vás upozorniť, že tento lak v e-shope vyzerá úplne inak ako v skutočnosti! v skutočnosti vyzerá ako odtieň 260 z ponuky. (žeby sa tam zmýlili?)


450 Sunny days

Tento lak mi prišiel na leto ako stvorený avšak stál mi na poličke dlhšie, nejako som váhala s použitím. Ale nadišiel jeho čas! :D Farba je v skutočnosti o trocha svetlejšia a žiarivejšia ako na fotke. Jediné, čo by som tomuto laku vytkla je, že po nanesení nebol rovnomerný, skôr mi vytvoril také "pásy" :-/ Inak nemám výhrady, ale nie som na žltú zvyknutá možno ho budem používať skôr na nejaký nail art.

210 Etheral

Tretím lakom z tejto rady je odtieň Etheral, čo je veľmi jemná perlová farba :) Použijem vždy, keď chcem mať nechty pekné a nie príliš výrazné. Aj tu platí - ľahké nanášanie, rýchle schnutie, avšak s výdržou je to slabšie -možno je to náhoda pri tomto laku avšak vydrží mi bez poškodenia max. 2 dni :-/

260 Funtime Fuschia

Krásna, sýta farba :)

Používate tieto laky aj vy? :) ako sa vám páčia?

Evka♥



You Might Also Like

0 komentárov