Náhrdelník s nádychom luxusu

11:27

Ahojtee! :)

Dnešný článok nebude o kozmetike, ale jednom krásnom doplnku.


Trend masívnych náhrdelníkov ma pochytil najviac poslednú zimu, avšak nemám rada veľmi veľké a ozaj masívne doplnky, skôr niečo jednoduchšie (samozrejme perličky musia byť:D).
No a kedže mám so stránkou postovnezdarma.cz len dobré skúsenosti, medzi desiatkami, ehm stovkami náhrdelníkov našla svoj vytúžený!♥

Náhrdelník je ozaj krásny, ako na fotke, skladá sa z kamienkov a perličiek a zapínanie si môžete posúvať podľa potreby. Jeho dĺžka je 51,5cm a je z bižutérneho kovu. Veľkosť prívesku 14 x 4,7cm. Páči sa mi, že je v jednoduchých farbách. Najlepšie na ňom je však CENA!Tá je 4,88€ čo je skvelé! Práve preto, ak sa vám tento náhrdelník páči (klik na link nižšie) odporúčam práve z tejto stránky! Hľadala som ho aj inde, avšak na slovenských e-shopoch sa jeho cena pohybuje okolo 10€(+) plus poštovné cca 3€. Tak čo sa viac oplatí? ;)



Ak sledujete môj blog, určite už viete, že na stránke postovnezdarma.cz je výber bižutérie (a nie len jej) ozaj veľký, takže si tam každá žena príde na svoje!

Chcela by som sa vyjadriť k tomu, že z vlastnej skúsenosti mi je ľahšie objednávať z tejto stránky ako cez napr. ebay, kde nemám istotu, či mi produkt príde, či príde v poriadku a tiež ma odrádza vysoké poštovné pri lacnejších veciach.
Tu však vám pri problémoch produkt vyreklamujú za vás a za tie ceny sa tých 15-30 dní čakať oplatí.


Evka♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. mám ten istý od teba ako darček a je úplne nádherný ♥ dakujem veľmi pekne si poklad :-*

    OdpovedaťOdstrániť