Pleťové obrúsky Optimals Oxygen Boost

16:35

Ahojte kočky! :) Konečne sa ozývam, oddýchnutá po "dovolenke" (fotky nabudúce) s menšou recenziou.

Ide o čistiace pleťové obrúsky od Oriflame.


Rada Optimals Oxygen Boost je určená na zmiešanú až mastnú pleť, obsahuje čistiaci gél, tonikum, krém a pod., ale ja som ostala verná svojej klasike Pure Nature - po novom Love nature. Až kým ma nezaujali tieto obrúsky, ktoré som si hneď objednala.

Balenie je akurát do rúčky a aj malej kabelke si nájde vždy miestečko. Obsahuje 50 obrúskov a cena je 8,90€/4,99€. Na vrchnej časti je taká lepiaca "guľka" :D, vďaka ktorej po otvorení máte hneď jeden obrúsok šikovne vytiahnutý (1.fotka). Je tenučký papierový.

Obrúsky sú určené na odstránenie prebytočného mazu z takzvanej T-zóny. Jednoducho si obrúsok priložíte na tvár a prebytočná mastnota sa vsaje. Pleť ostane matná a makeup neporušený :) Oveľa lepšie ako neustále nanášať nové vrstvy púdru, však?


Moje hodnotenie? Balenie je skvelé a za posledné dni som bola doslova vďačná, keď som si počas nabitého dňa spomenula, že mám tieto obrúsky po ruke. Rýchlo som sa zbavila lesklej pleti a určite si ich znova objednám.


výsledok priloženia k pleti

Máte mastnú pleť a skúšali ste už nejaké obrúsky? Zaujali vás tieto?

Evka♥




You Might Also Like

2 komentárov