Bioderma: gumovacia maska

11:17

Prajem pekný deň!

Masky na tvár používam raz týždenne a najčastejšie je to maska s výťažkami z mŕtveho mora od AVONu, ktorú určite každá z vás pozná. Sadla mi perfektne, tvár mi vyčistí a ostane po nej krásne hebká. Alebo zlupovaciu masku, o ktorej ste čítali tu.

Keď však prišla BIODERMA na trh s novinkou - Sébium masque s gumovacím efektom dosť ma lákala, pretože je určená na môj typ pleti, ale kedže som si dala predsavzatie, že najprv vyničím staré produkty nechala som si kúpu na neskôr. No a tú kúpu neskôr mi skvele "prekazila" :D kamarátka a blogerka Ika, vďaka ktorej som masku dostala na recenziu! :)


Maska má 40ml, je v typickom zeleno-bielom a elegantnom balení a stojí približne 11€.



Konzistencia je taká stredne hustá a má krásnu, jemne sladkú vôňu. Správne sa ma naniesť v rovnomernom a dostatočnom množstve, čo bol trošku problém(úplne rovnomerne to predsa nejde), ale stačí to tak ako som naniesla na fotke dole. Pri tejto maske si čas musíte fakt ustrážiť, inak sa vám "gumovať" z tváre bude veľmi ťažko. Stačí ju mať 5 minút  pustiť sa do toho.
Ak si neviete predstaviť, ako sa má týmto spôsobom odstrániť, tak vám to trošku priblížim: krúživými pohybmi rúk po tvári si ju budete šúchať z tváre dole. Jemné čiastočky, ktoré odpadnú už nebudú tak biele, ale ako keby špinavé - výsledok toho, ako maska na seba naviazala nečistoty!


Pleť je po nej tak skvele jemná a .. čistá! Moja problematická pleť je s ňou neskutočne spokojná :)

Ja, maska a domáci úbor :D

Skúšali ste už túto masku? 

Evka♥


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Masku som zatiaľ neskúšala, ale pravidelne kupujem micelárku, túto zelenú, potom pore refiner-ten je super a potom ešte krém Global

    OdpovedaťOdstrániť