Ružová voda

11:21

Ahojte!

Po strašne dlhom čase opäť píšem článok a ozývam sa na blogu! Dosť mi to chýbalo (čo by som si ani nepomyslela), no v škole mám rozhádzaný rozvrh, v tomto období bývam navyše dosť unavená a keď mám voľno snažím sa ho tráviť niekde mimo izby a notebooku. :-)
No mám mnoho nápadov na príspevky, tak verím, že budú pravidelne vychádzať!

Tento článok bude o starostlivosti o pleť s Ružovou vodou. Nedávno sa mi tá moja dosť zhoršila - akné a červené fliačiky sa nejako rozšírili a hneď som to pripísala tomu, že som práve nepoužívala moje sérum od Biodermy, kedže mi došlo. Bola som z toho dosť nervózna a utekala som do lekárne kúpiť si ho no tam ho práve nemali! To mi spravilo z mojej beztak zlej nálady ešte horšiu a tak som po daždi bežala do dmky - veď tam túto značku tiež majú! Samozrejme, že iné produkty áno, len sérum nie. S absolútne zlou náladou prechádzam regálmi, keď ju zrazu zahliadnem - Ružová voda! V hlave sa mi hneď mihajú články s odporúčaniami a vkladám ju do košíka...




Už len jej obal ma potešil, kedže je to krásna sklenená fľaštička so zlatým kovovým rozprašovačom a etiketa je, samozrejme, v ružovej, ktorú milujem, takže pôsobí celkovo luxusne. Táto konkrétne je značky Purity Vision, ktorá vyrába BIO produkty a od nich kupujem aj kokosový olej :-) Má 100ml a cena je približne 7-8€.



Ružová voda má všestranné využitie - pleť čistí, hydratuje, regeneruje, urýchľuje hojenie drobných rán a napríklad aj fixuje make-up (o tomto neskôr). Je vhodná pre všetky typy pleti. Problematickej pleti má zmieriť akné, odstrániť nečistoty, maz a má protizápalové účinky. Suchú pleť skvele hydratuje.
Ja som ju používala každý večer po odlíčení micelárkou. To ma presvedčilo, že má ozaj dobré čistiace účinky, kedže zachytila posledné nečistoty. Taktiež ak som bola doma,prešla som si ňou čistú pleť - len tak, preventívne. Pleť po použití bola okamžite hydratovaná a doslova svieža. Väčšiu radosť mi však robilo to, že asi po týždni aj niečo sa mi akné naozaj zredukovalo. Nemôžem však hovoriť o nejakom výraznom zlepšení. Uvidím teda, čo to bude, keď ju budem používať dlhodobo (aspoň vyše mesiaca) a pravidelne. Každá pleť je samozrejme iná, takže treba vyskúšať a za to určite stojí.



PLUSY: hydratácia, čistenie, zmiernenie akné, vôňa, obal
MÍNUSY: Jeden. Fixácia makeupu? Aspoň u mňa vôbec nenastala, práve naopak do dvoch hodín som ho mala roztečení, proste na toto ju určite nevyužívať podľa mňa.
INÉ VYUŽITIE: Rozčesávanie zamotaných vlasov, osvieženie pleti v lete, pridáva sa taktiež do zákuskov či nápojov.



Tak čo, máte skúsenosti s touto vodou? Alebo vás zaujala?
Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Aj napriek veľmi dobrej reputácii som ju zatiaľ skúšala len raz, mala ju kamarátku a v letnom sparnom počasí dobre osviežila pleť, príjemný chladivý pocit a aj make-up držal lepšie, ako pribitý, takže v lete si ju asi konečne kúpim, len číham na akciu a nejako sa v DMke žiadna nekoná.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť