Lipstick TAG

14:18


Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila článok z iného súdka, takzvaný Lipstick TAG, kde budem odpovedať na otázky týkajúce sa produktov na pery. Spomínate si vy na svoje prvé rúže? :-) A koľko ich vlastníte teraz?
Poďme na moje odpovede!

1. Máš radšej rúže, balzamy na pery alebo lesky?
Určite najradšej mám balzamy na pery! Som na nich doslova závislá a pery si natieram niekoľkokrát denne. Mnoho z nich ste videli aj na blogu :-)



2. Koľko máš doma rúžov?
Doma je ich viac, no mojich je 14. Pre niekoho dosť, pre milovníčky rúžov možno málo. Rúže používam len ak idem niekam večer von, na bežné nosenie mám len 2 obľúbené, ktoré sú jemnej farby. Pravdou je, že k mojej tvári a tvaru pier sa mi výrazné farby rúžov nehodia, napriek tomu niekoľko takých vlastním a v drogériách sa na ne vždy lakomím.



3. Koľko máš leskov na pery?
5, aj keď som ich už dááávno nepoužila a vlastne ani netuším, kedy znova využijem :-D



4. Ktorý produkt je tvoj najobľúbenejší?
Kedže najradšej mám balzamy, momentálne volím olej na pery (Balea). Z rúžov je to určite Colour Sensational v odtieni 108 Pink Pearl od Maybelline.



5. Vlastníš nejaký rúž, ktorý si si natoľko obľúbila, že by si si ho znovu kúpila?
Je to už spomínaný rúž od Maybelline, kedže ho mám tretí raz :-D



6. Používaš kontúrovacie ceruzky na pery?
Nie.

7. Skúšala si rúž v ceruzke? Ako sa Ti pozdával?
V ceruzke aj vo fixke. Rúž v ceruzke mám z AVONu a je celkom fajn, no fixka od Rimmel-u bola veľkým sklamaním.



8. Kedy si začala nosiť rúž/lesk?
Myslím, že to bolo na základnej škole, keď boli lesky strašne "in". Na prvý rúž si nepamätám, ale tuším to bolo v 8. ročníku a nejaký jemný ružový odtieň.



9. Existuje farba, ktorú by si si nikdy nedala na pery?
Nikdy nehovor nikdy, no extra štavnatý červený mi nepristane, takže sa im vyhýbam. Potom nejaké extravagantné fialové či dokonca čierne, to asi nie. :-)



10. Aký je tvoj názor na červený rúž?
Krásny, ženský, sexy. Ale nevyzerá dobre na každej tvári.

Evka♥


You Might Also Like

1 komentárov

  1. EOS balzamy na pery sú skvelé, mala som mentolový, ktorý v lete príjemne chladil a teraz mám nejaký sladký a je rovnako skvelý. Lesky na pery som používala skôr na strednej, momentálne používam hlavne rúže - maslo od Astor alebo hydratačný od Rimmel.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť