Balea novinky: pery,odličovanie&relax

13:57

Ahojte!
V dnešnom článku by som vám rada predstavila 3 novinky z dm drogérie značky Balea. Dve z nich ma potešili a jedna u mňa, žiaľ, nepochodila. Tak poďme na to!


Prvý produkt ma absolútne dostal. Milujem a vo veľkom využívam balzamy na pery vo všetkých formách a tak ma toto masielko veľmi potešilo. Ide o maslo na pery s výťažkami z mandlí a citrusových kvetov. Priznám sa, že som si ani najprv neprečítala akú "príchuť" má a hneď som testovala, ale už na prvý čuch som citrusy prekukla, vonia naozaj sviežo.
Konzistencia je o niečo redšia ako iné "maslá", viac krémová a pripomína zhustnutú cukrovú polevu na koláče (na dotyk).
Ale čo je najdôležitejšie, skvele hydratuje pery a na zimu je ako stvorené. Obal je však menej praktický a preto je lepší skôr na využitie doma, hlavne z hygienických dôvodov.
Cena za 19ml balenie je 1,89€.



Produktom, ktorý u mňa nemá šancu sú čistiace vlhčené obrúsky na tvár. Nie žeby boli zlé alebo niečo podobné. Len ja obrúsky nepoužívam, nevyhovujú mi celkovo a ak sú parfumované tak dvojnásobne. 
Ak však obrúsky na odlíčenie používate, tieto by ste rozhodne mali vyskúšať. A prečo? Už len výhodne balenie 2x25 obrúskov s praktickým boxom (aby sa nevysušovali) za cenu 2,99€! To sa oplatí že? Samozrejme som ich aj vyskúšala a odlíčili makeup naozaj dobre, pleť bola po použití vláčna, takže ma príjemne prekvapili, no moju averziu to nemení. Posunula som ich sestre a tá si ich veľmi chváli :-) btw sú pre všetky typy pleti.



Posledným dnešným produktom je táto skvelá, úžasná,.. levanduľová maska na tvár. Toto je vlastne dvojbalenie, no jedna časť vám vyjde na 2-krát, takže dokopy 4xrelax len za 0,99€!
Je vhodná na všetky typy pleti, má upokojujúce a zvláčňujúce účinky a tá jemná vôňa je skvelá. Všetko levanduľové ja milujem♥
Veronika, ktorá nám novinky zasiela, odporúča pustiť si hudbu, zapáliť sviečky, naniesť masku a odpočívať. Veru, minulý týždeň som mala hektický a zažila som veľkú bolesť, tak som sa v sobotu rozhodla relaxovať. Napustila som si vaňu, pridala veeeľa peny, spravila čaj, naniesla masku a len som tak ležala a úplne vypla. Upokojujúce účinky levanduľovej vône mi padli vhod, takže za mňa môžem len odporúčať! :-)

Evka♥





You Might Also Like

1 komentárov

  1. Vôňu levandule mám rada, mala som pleťový olej od Saloos, ale soľ do kúpeľa Kneipp voňala ešte krajšie ako pleťový olej, taká veľmi príjemná, upokojujúca vôňu, možno skúsim aj túto masku.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť