INSTADIARY #7

19:42

 Ahojte!

Po troch mesiacoch tu mám opäť niekoľko fotiek z môjho instagramu, na takú dobu je ich asi málo, ale sľúbila som si leto užiť a tak na fotky a spamovanie na internete nebolo veľa času :-)
A aké bolo moje leto? Úprimne, na začiatku som si myslela, že sa celé prázdniny budem nudiť, nebudem mať s kým tráviť čas (priateľ ostal pracovať v Trnave a takmer všetky kamarátky sa chystali preč), no opak bol pravdou! S priateľom sme trávili čas striedavo u nás doma a v Trnave, kde sme si stále našli super program :-) Okrem toho som obnovila "kontakt" s dokonca troma kamoškami a užili sme si toho viac než dosť, takže som vďačná :-) Počas týždňa som s našou stálou partiou trávila čas najmä na záhradke pri grile, kde sme v pondelok túto našu sezónu aj ukončili, kedže im už začína škola. Mňa však čakajú ešte 2 týždne voľna, ktoré musím využiť na posledné povinnosti! :-)
Tak si pozrite tie moje fotky a užite si posledné teplé dni!


Prvý septembrový týždeň som strávila s mojim v TT. Okrem iného sme sa vybrali aj na hrad Červený kameň, ktorý ma milo prekvapil!


Neďaleko nášho mesta je nádherne miesto, z ktorého je skvelý výhľad na vodnú nádrž a prírodu okolo. Na začiatku leta sme tam boli partia a v auguste ma tam náš kamarát ešte dvakrát vzal. Neskutočný oddych na takom výlete!


Moje dve najzlatšie lásky♥


V lete do môjho šatníka pribudli dve srdcovky - tričko z F&F (mám xy tričiek s nápisom "Paris" :-D) a po X rokoch aj botasky, ktoré mám odtiaľ - klik.


Červené ovocie je mňamka...


a mňamky z iného súdka.

Evka ♥

You Might Also Like

0 komentárov