Svieža starostlivosť o nohy

13:32

Ahojte, ahojte! :)

Vonku je už krásne, slniečko svieti (a občas aj tie búrky:-/) a to nás už pomaly núti vyťahovať sandálky a šľapky v ktorých predvádzame svoje nôžky. No nestačí si len pekne nalakovať nechty, pre mňa je základom mať vždy hladké päty (z drsnej kože na pätách mám fakt hrôzu:D). A tak vám dnes prinášam tipy na skvelé produkty, s ktorými budú aj vaše chodidlá určite spokojné! ;)


Zo všetkých produktov, ktoré som vyskúšala sa mi najviac osvedčili tie z Oriflame a Avonu.


1. Upokojujúca maska na chodidlá 3 v 1 s levanduľou, 75ml, 4,80€/2,0€, AVON:

Má fialovú farbu a pílingovú konzistenciu. Jednoducho si ju nanesiete (ja jemne vtieram) na nohy a necháte zaschnúť. Pocítite príjemný chladivý efekt. Po tom už len umyjete, poutierate a vytešujete sa z hladkých chodidiel :) Obsahuje výťažky z levandule a kaolín, ktorý má detoxikačné účinky.


2. Pílingové mydlo na nohy s citrónom a levanduľou Feet up, 100g, 7€/1,99€, Oriflame:

Už po otvorení mydla vás omámi úžasná, svieža vôňa citrón - levanduľa. Svoju úlohu - zbaviť chodidiel drsnej pokožky a tak ich zjemniť si plní do bodky. Čistiaci výťažok z citrónovej kôry a upokojujúci levanduľový olej pomáhajú odstrániť nečistoty, čo v lete určite oceníte. Nemám k nemu čo viac dodať, moje nôžky ho milujú! :)


3. Zjemňujúci krém na popraskané päty, 75ml, 5€, Oriflame:

Keď ste si už chodidlá pekne vyčistili a zjemnili, je dobré použiť krém. Ja používam ako prevenciu tento krém na popraskané päty. Obsahuje kakaové maslo, vitamín B5 a zvláčňujúcu ureu. Ak päty popraskané máte, odporúča sa aplikovať 2x denne. Mne ako prevencia veľmi vyhovuje, kedže mi udržuje hlavne päty hladké, ale skúšali si ho aj starí rodičia a sú veľmi spokojní! Viac názorov na tento krém si prečítate TU.


4. Spej na nohy s citrónom a levanduľou Feet up, 150ml, 7€/3,49€, Oriflame:

No a na záver voňavá bodka. S týmto sprejom budú vaše nohy vždy svieže a voňavé. Ja si ho striekam na nohy vždy keď niekam idem, sem tam aj do topánok na prevonanie :) Tú energizujúcu vôňu som si proste zamilovala!

Ako sa o vaše chodidlá staráte vy? Máte skúsenosti s niektorým z týchto výrobkov?:)

Evka♥





You Might Also Like

4 komentárov

  1. Budu se muset po takových produktech podívat, zatím jsem si vystačila pouze jen s krémem, ale chtělo by to více péče :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priznávam, ani ja som sa nejako o chodidla nestarala, až kým som si neuvedomila, že sa môže aj mne stať, že budem mať popraskané päty, z ktorých mám hrôzu :-/ :D

      Odstrániť
  2. Veľmi ma zaujala Upokojujúca maska na chodidlá s levanduľou :), určite vyskúšam kedže milujem všetko levandulové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ja tiež! až pri písaní článku som si uvedomila, že produkty majú spoločnú práve levanduľu :)

      Odstrániť