Perfect nails!

17:21

Každá z nás sa chce páčiť a dá si na sebe záležať do detailov. Jedným z nich sú naše nechty. Niektoré dievčatá (žiaľ) venujú svojim rúčkam minimálnu pozornosť. Ja som však na svoje nechty zaťažená a pre vás tu mám pár skvelých tipov pre pekné rúčky ;)



Skôr než sa zameriate priamo na nechty, venujte pozornosť pokožke v ich oblastí. Pokožku zvláčnite regeneračným krémom a hydratujte vždy, keď je to možné. (Ja už od malička každý večer používam na ruky obyčajný krém Dove, mám ich hladučké, nikdy som ich nemala suché, dokonca ani žiadne začervenanie!) Kožtičku nikdy nezatláčajte úplne! 

Ak sa vám nechty ľahko lámu a sú krehké, mali by ste dodať svojmu telu vápnik a vitamín A. Alebo im doprajte pravidelný 10-minútový kúpeľ v panenskom olivovom oleji. Ak vás trápia biele fliačky na nechtoch, vaše telo si pýta väčší prísun bielkovín, vitamínu C alebo zinku. Veľmi zaguľatené a zakrivené konce či hnednutie nechtov znamená, že vám chýba vitamín B12. 

Ochranný lak na nechty, Oriflame. Posilňuje, spevňuje, vyhladzuje slabé a lámavé nechty. Odporúčam!


Ak chcete tvar nechtov len upraviť, nestrihajte, len skráťte pilníkom. Krátke nechty skracujte pilníkom s hrubým povrchom. Modelujte jemnejšou stranou. Zafírové pilníky sú vhodné na suché a lámavé nechty. Celistvý povrch dosiahnete leštiacím pilníkom. 


Zafírový pilník.


Ak si už vyberiete farebný lak, pripravte si aj lak podkladový, ktorý pekne upraví povrch nechtu. Nechajte ho schnúť cca 2 minúty. Aj po nanesení farebného laku(aspoň 2 vrstvy), pretrite necht ešte aj priesvitným lakom, farba bude živšia a dlhšie vydrží. Pri lakovaní sa snažte robiť čo najmenej šikmých ťahov. Farbu nanášajte tromi ťahmi. Jeden vedie cez stred nechtu, druhý ľavý okraj a potom pravý okraj. Ak si zašpiníte okolie nechtov, jednoducho namočte vatovú tyčinku do odlakovača!


Pomôcka na zdobenie nechtov. Avon


Moje najobľúbenejšie.

Moje prvé ombre nechty ;D Robila kamoška  Nikola, jej blog je TU

Vaša Sofia :)

P.S.: Nezabúdajte na Giveaway a tiež, že tu dlhšie nebudem, kedže ma čaká dovolenka č. 2 :)






You Might Also Like

1 komentárov