Testovanie

13:56

Ahojte! 
Dnes sme mali v škole úplne skvelý deň - žiadne skúšanie, len voľné hodiny :) Takže mám dobrú náladu a teším sa na večer. Buď pôjdem niekam s kamoškami alebo na dnešné pálenie vatry, kde sa každoročne zíde mnoho známych z nášho mestečka :)
Pre vás som si pripravila nejaké informácie o produktoch, ktoré momentálne testujem. 


RYOR:
- Nočný krém s morskými riasami, ktorý pokožku hydratuje a spevňuje. Obsahuje vitamín E a je vhodný pre všetky typy pleti. Ľahko sa vstrebáva a má príjemnú vôňu!
-Denný krém s koenzýmom Q10 ochraňuje pleť pred UVA a UVB filtrami. Dočítala som sa, že je vhodný pre vekovú kategóriu 30+, ale ochrana je ochrana a nijako mi neuškodil :D
-Posledný je výživný krém pre suchú a citlivú pleť. Ja mám suchú pleť len na niektorých miestach a len občasne - v čase testovania na čele a tento krém len odporúčam! Suché miesto  fuč a navyše príjemná svieža vôňa! :)


   Začínam testovať rad Sébium od Biodermy. Ja mám zmiešanú pokožku, viac mastnú a verím, že s týmito produktmi budem veľmi spokojná. Po testovaní vám prinesiem recenzie :)

2 týždne testujem aj túto pleťovú vodu Sensibio, viac informácii a recenzie už čoskoro na www.bloomingflowers-ika.blogspot.sk


Vaša Sofia :)

You Might Also Like

0 komentárov