My news 2

17:29

Ahojte! :) Aj keď som bola celý týždeň na maródke,  nejako veľa času mi neostávalo. Momentálne dobieham učivo, takže fakt paráda. Ale našťastie už len mesiac a sú letné prázdniny! ♥ s výletmi a víkendmi to zbehne raz-dva :)
Pre vás som si pripravila len pár mojich noviniek :)



Ako som spomínala v minulom príspevku, bola som na zdravotníckej súťaži. S mojimi super spolužiakmi sme vyhrali prvé miesto a okrem pohára a diplomu sme dostali aj .. no áno, dózu :D ale je super♥
Spolužiačka ma potešila sadou náušníc, pretože som jej prepísala pár zošitov :) No nie je zlatá? :)

Začala som čítať tieto knižky a zistila som že aj bez nich som pomerne vyrovnaný a šťastný človek, takže takéto knihy už nechcem ani vidieť! :

Tak som si prečítala túto. Je fakt skvelá a odporúčam!

Bola som na nákupiky♥ Niečo športové na branecký, ktorý budeme mať o 2 týždne, na svetrík a rifle som prišla náhodou a tričko som si kúpila na fotenie, ktoré sme mali dnes v škole :)

a zase som piekla :)

Vaša Sofia :)

You Might Also Like

0 komentárov