Problematická pleť

15:39

Ahojte! Dnes som si pre vás pripravila príspevok o produktoch na zmiešanú a problematickú pleť. Ako som už spomínala v príspevku Testovanie, ja sama mám pleť zmiešanú. Mastnú a občas aj suchú a citlivú. No hrôza! Dlhé roky som mala problém s akné, dnes je to už našťastie oveľa lepšie. Dopomohli mi k tomu síce silné lieky od kožnej lekárky, ale ani tie môj problém úplne nevyriešili. Pleť treba dôkladne čistiť a starať sa o ňu - to je jediné riešenie! :)
Už pár rokov používam výrobky Oriflame, na ktoré nedám dopustiť. Pred viac ako pol rokom som sa rozhodla stať Oriflame poradkyňou, čo mi prinieslo len výhody. Tu sú produkty s ktorými som nadmieru spokojná :)



Produkty z čajovníka a rozmarínu. Čajovníkový olej upokojuje problematickú pleť so sklonom k tvorbe vyrážok a rozmarínový olej je vynikajúci na mastnú pleť, pretože obsahuje antibakteriálne zložky. Na fotke je čistiaci a tonizačný gél - dôkladne čistí pleť, ošetrujúci olej - pomáha vysušovať vyrážky, prečisťujúci pleťový krém - hydratuje a tyčinka, ktorá má 2 časti: béžová prekrýva nedokonalosti a zelená pôsobí hojivo na začervenané miesta. Túto sadu vrelo odporúčam! :)


Pílingový čistiaci gél a tonizačná voda proti čiernym bodkám. Tieto produkty skoncovali s mojimi čiernymi bodkami a odvtedy ma už netrápia :) Táto kozmetika ponúka technológiu Detect, ktorá reguluje tvorbu mazu, prečisťuje a chráni pleť. Taktiež obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá má antibakteriálne účinky. Naozaj sa oplatí vyskúšať!


No a nakoniec čistiaci gél a tonizačná voda pre citlivú pleť s výťažkami z aloe vera a arniky. Pleť dokonale čistia a majú upokojujúce účinky. 


Dúfam, že som vám možno aj poradila pri výbere :)
Vaša Sofia :)

You Might Also Like

0 komentárov