Keď sa zamilujete do kozmetiky | LUSH

10:09

Ahojte! Ale to leto rýchlo ubieha, že? Mám pocit, že som eštelen premýšľala, ako bude toto leto vyzerať (vyhliadky teda neboli pestré) a už je tu polovica augusta. Dôvodom, prečo som nemala takmer na nič čas bolo, že naša fakulta mala len pred pár dňami štátnice - a už som aj ja Bc.! :-)

Čo však stále frčí je náš youtube, kde sú aktuálne videá s letnou tématikou, tak sa určite pozrite - Ika&Evka! :-)

Len pred pár mesiacmi som vám písala o produktoch značky LUSH, ktorú zbožňuje snáď každý. Veď prečo by aj nie, keď ide o ručne robenú prírodnú kozmetiku, ktorá obsahuje samé dobré veci! Dnes by som vám chcela predstaviť ďalšie trio, ktoré som mala možnosť vyskúšať. A poviem vám, pri niektorých lush veciach sa človek stáva závislým...
Lush síce na Slovensku nie je, ale ich český e-shop cz.lush.com zasiela aj k nám! :-)

Inak minulý článok o tejto značke 
 NEW IN | LUSH LOVE.



Ako prvé by som vám rada predstavila túto masku. Dokonalú. Účinnú. Sviežu. Taká je Mask of Magnamity. Táto hutná maska má za úlohu pleť rozjasniť, vyčistiť a upokojiť. A všetko to zvláda na výbornú. Jej hlavnými zložkami sú med, ktorý je antibakteriálny, výťažok z mäty na prekrvenie, kaolín má za úlohu pleť vyčistiť a mleté fazuľky v úlohe peelingu. Spolu s ostatnými zložkami tvoria tú najlepšiu masku, akú som kedy mala. Naneste si na pleť poriadnu vrstvu a počkajte asi 15 minút. Jej svieža vôňa vás doslova prebudí. Maska schne len veľmi jemne, aj po pôsobení na pleti je stále vláčna. Pri jej zmývaní drobné čiastočky pleť ešte vypeelingujú a tak pokožka ostáva na dotyk krásne hladká.
Ak by som mala vybrať ten najlepší produkt z tejto značky aký som kedy mala, tak to bude určite táto maska, ktorú odporúčam všetkými desiatimi! :-)




Ak by som mala vybrať ten najúčinnejší produkt od značky Lush, bol by to tento gél na akné s názvom Grease Lightning. Jeho úlohou je hojiť vznikajúce "pupáky". Ak sa vám už nejaká vyrážka vyhodila alebo cítite, že sa tvorí, tento gél s ňou rozhodne zabojuje. Stačí naniesť priamo na miesto a do dvoch dní aj zabudnete, že ste nejakú vyrážku mali. Jeho hlavnými zložkami sú účinné látky ako upokojujúce aloe vera a levanduľová silica a hojeniu napomáha antibakteriálny výťažok z čajovníka. Gél je hustý, na nanesenie stačí naozaj malé množstvo, takže aj dlho vydrží. Pre mňa je to zázrak na akné!



Tretí produkt, ktorý som chcela vyskúšať, je tento čistič alebo lepšie povedané odličovať vo forme hustého krému, ktorý sa volá Ultrabland. Ľahko odstraňuje makeup aj nečistoty z tváre a pritom veľmi šetrne k pleti. Je to úplne iné odličovanie, na aké som zvyknutá. Tento produkt si nanesiete na pleť (na makeup, aj na oči), jemne vmasírujete a následne zotriete navlhčeným tampónom alebo čistiacim obrúskom. A voilá pleť je odlíčená. Keďže k jeho zložkám patrí mandľový olej a med, naozaj ľahko sa po tvári rozotiera a pokožka ostáva hydratovaná. Okrem toho obsahuje aj moju milovanú ružovú vodu. Odličovanie s ním je naozaj "ultra jednoduché, ultra účinné" a je to naozaj len o zvyku.
Tak čo, vyskúšate?



Evka

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ja si Lush idem už veľmi dlhú dobu a aj ked majú ceny vyššie, produkty sa jednoznačne oplatia:) Ich masky na pleť totálne milujem a konkrétne táto, Mask of Magnaminty, je moja obľúbená:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť