Čo som si kúpila vo Švajčiarsku? | Kozmetické novinky

15:18

Ahojte! :-)

Z môjho instagramu ste sa mohli dozvedieť, že som aj toto leto strávila nejaký čas u tety vo Švajčiarsku. Kvôli škole a iným povinnostiam som tam pobudla len tri týždne, počas ktorých som aj pracovala :-) Keďže čas beží rýchlo, ani som nemala čas na veľké nákupy, no čosi som si stihla zadovážiť a tieto veci, ktoré ma zaujali najviac vám dnes ukážem. Určite o nich budem rozprávať aj vo videách na našom youtube: Ika&Evka :-)

Inak na kanáli je zo Švajčiarska aj krátky vlog - ŠVAJČIARSKO 2017 | VLOG | Ika&Evka!


Ako správna maniačka na balzamy som si ako prvé kúpila práve tie. Prvým je eos v tyčinke. Aj keď som už mala množstvo eos vajíčok, nepatrí k mojím najobľúbenejším, avšak poznáte ten pocit, keď nejakú vec musíte aj tak mať? :D Toto bol ten prípad a tak som si vzala moju obľúbenú jahodovú príchuť.
Druhý, po ktorom som siahla, je klasický carmex v tyčinke. Musím sa priznať, carmex som zatiaľ žiaden nevlastnila, iba vyskúšala, keďže u nás nebol dostať a pri mojich zásobách balzamov som si ho ani neobjednávala. No keď som ho zbadala v stojane putoval do košíka. Je príjemne chladivý a teším sa na používanie v týchto horúčavách!
Obe ma tam vyšli na nejaké 3-4 eurá.


Keď som si tam prezerala nejaké vdeá na youtube automaticky mi nabehovali švajčiarské reklamy. Najčastejšie na mňa vybehla Katy Perry, ktorá predstavovala svoju kozmetickú kolekciu pre značku Covergirl. Mňa najviac zaujala práve maskara s názvom Katy Kat Eye, ktorá sľubuje objem a hustotu, a keďže má kartáčik, ktorý mi vyhovuje, nemohla som si ju nekúpiť. Už sa teším, až spotrebujem tie, ktoré mám práve a vyskúšam ju! Vybrala som si odtieň Very black a táto maskara ma v prepočte stála 11eur.



Samozrejme som nemohla obísť ani regál s kozmetikou starostlivosť o pleť. Sústredila som sa hlavne na značky, ktoré u nás nedostať, aby som vyskúšala niečo nové. Z tých ma najviac zaujala Zoé, o ktorej som predtým nepočula. Podľa obalu ide o švajčiarsku kozmetiku, ktorá vyrába produkty špeciálne pre jednu sieť, v ktorej som vtedy nakupovala. Má niekoľko línií, napr. pre suchú pleť, či pokožku 40+, no mňa zaujala hydratačná rada AQUA, ktorá obsahovala čistiacku masku, denný a nočný krém, hydratačnú masku a sérum a fluid v jednom - práve ten som si vybrala ako prvý, keďže je to 2v1. Je určený pre pleť 20 až 35 rokov a obsahuje vysokohydratačné zložky. Rýchlo sa vstrebáva a pleť ostáva krásne jemná. Keďže sa mi osvedčilo, že aj moja problematická pleť potrebuje dostatok hydratácie a výživy, som zvedavá ako budem spokojná po jeho spotrebovaní. Tento produkt ma stál cca 16eur, tak verím, že výsledky budú minimálne cene zodpovedať :-)



Z rovnakej rady som si vybrala aj detoxikačnú masku, ktorá je v takomto dvojbalení. Podľa popisu ide o hydratačnú bombu, ale ešte si ju nechávam v zásobe tak uvidíme. Stála ma asi 4eurá.


Poslednú vec som si zakúpila v Kiko Milano a je to môj obľúbený lak, ktorý som vám ukazovala aj minulý rok. Je krásnej perleťovej farby a osvedčil sa mi aj s výdržou, takže putoval do zásoby. Inak, v predajni tejto značky si akosi neviem vybrať iné produkty ako laky na nechty a neviem čím to je...

Ani vy neviete odolať nákupom kozmetiky v zahraničí a rady skúšate nové produkty ako ja? :-)

Evka


You Might Also Like

1 komentárov