Matné tekuté rúže | Sleek matte me

14:06

Posledný rok sú na perách mega trendom tekuté matné rúže. Ide o rúže, ktoré majú konzistenciu lesku na pery, no po chvíľke uschnú a vytvoria tak matný efekt. Pre mňa je takou najznámejšou značkou s týmito výrobkami práve Sleek a preto som si svoje prvé takéto rúže objednala práve od tejto značky z kolekcie Matte Me.
V lete som som si ešte objednala na vyskúšanie ďalšie 2 rúže značky Jordana, sú skvelé, ale o nich článok nabudúce! 


Kedže ich používam pol roka takmer vkuse, je čas na menšiu recenziu. 
Aby som začala od začiatku, pokiaľ viem v kamenných obchodoch ich u nás nedostať, dajú sa však objednať na pár slovenských stránkach, ako som to urobila aj ja. Jeden rúž má 6ml a cena za kus sa pohybuje v rozmedzí 6-7€. Na výber je v našich e-shopoch 12 odtieňov.



Ako som spomínala, konzistencia je podobná lesku na pery, troch viac tekutého. Je potrebné si takéto rúže nanášať opatrne a presne, kedže si ho môžete po okrajoch pier ľahko rozmazať. Ihneď po nanesení začína rúž schnúť a mení efekt z lesklého na matný. Dôležité je, aby ste pred nanesením mali jemné pery bez šupiniek, inak budú dosť viditeľné a nevyzerá to pekne. Ideálne je použiť nejaký píling, potom pery hydratovať balzamom a až budú hladké môže sa ísť na rúž :-).


Pigmentácia je pri týchto rúžoch naozaj skvelá, stačí jedna vrstva farby a hotovo. Keď už je rúž na perách, máte pocit suchých pier, čo k tomuto efektu žiaľ patrí. Pre niekoho to nemusí byť žiaden problém, no pre niektoré baby to môže byť nepríjemné, ale je to o zvyku. Ja sama som s nimi mala na začiatku problém, no dnes mi to vôbec nevadí.


Výdrž pri týchto rúžoch  je niekoľko hodín, aj celý deň asi to záleží od činností (:-D), ktoré počas dňa robíte, no mne bez chyby vydržia cca 6 hodín aj pri jedle a pití. Po tých približne šiestich hodinách sa mi len ľahko zmaže farba, napr. v strede pier, takže si to stačí len upraviť. A že naozaj držia dlho a poriadne sa presvedčíte pri odličovaní, ktoré vám dá zabrať viac ako obyčajne. 

Používate matné rúže? Aké sú pre vás naj alebo aké sa chystáte vyskúšať? Dajte vedieť!

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov