L'Oréal (ne)novinky

12:12

Čaute!

Dnes tu mám pre vás recenzie na niektoré z posledných (už nie horúcich) noviniek značky
 L'Oréal. Najviac som sa tešila na Sexy balm, ide o farebné hydratačné rúže, no napokon ma potešili viac riasenka Hippie a ceruzka na obočie Brow artist. Tak poďme na to! :-)



Priznám sa, že keď som sledovala, čo nové pribudne, táto riasenka ma vôbec nezaujala. Po jednom vyskúšaní však už konkuruje mojim najobľúbenejším rimmelkám. Kartáčik je veľký a štetinky sú husté. Tak mi to vyhovuje najviac. Farba je poriadne čierna a trocha redšej konzistencie ako býva pri iných, no pre mňa žiaden problém, kedže si riasenku na mihalnice vrstvím aj viackrát.
Maskara sľubuje mega objem, zhustenie a predĺženie mihalníc. A čo splňuje?
Krásne predĺženie! Po mojom používaní séra (posledný článok) a nanesení tejto maskary mi mihalnice každý chválil! Mihalnice sa zdajú byť oveľa hustejšie, takže za mňa všetky palce hore! 


 (jedno oko s riasenkou druhé bez)

Konečne! Konečne produkt na obočie, ktorý mi vyhovuje! Aby som vám to vysvetlila. Moje chĺpky na obočí sú čierne, lesklé a tvrdé. To znamená, že si obočie nemôžem dokresľovať a vypĺňať tak, ako väčšina dievčat. Inak by som vyzerala ako zmaľovaná Marfuša. Po tom, čo som si v "mladosti" vytrhala chĺpky na vnútorných stranách mi tam dnes už rastú do všelijakých strán a s medzierkami. A práve tieto medzery krásne vyplním touto ceruzkou (použila som ho aj na fotkách spolu s riasenkou a myslím, že tie voľné miesta nie je na pohľad ani veľmi vidieť), ktorá má takmer rovnaký odtieň (02 Cool Brunette) ako moje chĺpky. Ceruzka je sama o sebe mäkká (preto je aj na fotke divný tvar, spadla mi a ľahko sa zdeformovala :-D) a dobre sa s ňou pracuje. Je vysúvacia a na opačnej strane má kartáčik, ktorý síce neviem na čo presne slúži, ale predpokladám, že na rozmazávanie, na čo ho používam teda aj ja.
Za mňa 9/10!





No a nakoniec tu mám Sexy balm. Môj odtieň je 202 Bold adventure, čo je ako farba naozaj krásny odtieň ako môžete vidieť na fotke hore. Problém je však v konzistencii. Je ako normálny balzam, no v spojitosti s takouto sýtou farbou je to asi skôr problém. Veľmi ľahko sa rozmazáva už len pri nanášaní po okrajoch. Na činnosti ako pitie či nebodaj jedenie pri tomto zabudnite, inak budete vyzerať komicky. U mňa si teda nenašiel využitie, možno na nejaké fotenie inak je pre mňa žiaľ nepoužiteľný.


Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov