Bratislavské módne dni | jar/leto 2016

16:54

Ahojte!

Minulý týždeň sa konali Bratislavské módne dni 2016, kde som sa bola pozrieť aj ja a tak vám (až) dnes prinášam pár fotiek z akcie :-) Snažila som sa fotiť veľa, ale neustále som musela meniť nastavenia na zrkadlovke, kedže sa menili svetlá v predvádzacom priestore podľa daných modelov, tak som to nakoniec vzdala a len si užívala prehliadku :-)
Musím povedať, že sa mi najviac páčili kolekcie od Michaely Ľuptákovej a Michaela Kovacika, ktoré boli jednoduché a nositeľné, no najviac ma ako vždy očarili šaty od Jany Jurčenko a Jany Pištejovej. (Aká zhoda mien, že?:D) Od nej by som raz teda nejakú róbu chcela mať na sebe!
Sledovali ste tieto dni? :-) Majte sa pekne!

/Mária Reháková

/narodeniny FashionTV a Gabiky Drobovej

/Doroti

/Simona Krainova v šatách od Jany Pištejovej

/Jana Gavalcova

/by Terézia Feňovčíková

/z kolekcie Alice Abraham

/šaty od Sofia Turek

/kolekcia Michaely Ľuptákovej

/Petra Denková v šatách od Zuzany Hakovej

/Soňa Skoncová a róba od Pištejovej

/Jasmina Alagič v šatách taktiež od Jany Pištejovej


Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov