BOJ SO ZÁPACHOM | REXONA

18:08

Dezodoranty či antiperspiranty patria medzi produkty, ktoré jednoducho používame denne. Aj keď viem, že je medzi antiperspirantom a dezodorantom rozdiel, stále vyslovím prvé, čo mi príde na jazyk :-D
Dezodoranty sú určené na zabránenie telesnému pachu, kedže obsahujú vonné látky a antiperspiranty zamedzujú tvorbe potu tým, že soli, ktoré obsahujú bojujú s potom priamo na vyústení žľazy - v podpazuší. Presnejšie povedané bojujú s baktériami. Pretože práve tie spôsobujú nepríjemný pach pri potení a nie samotný pot. Táto informácia, priznám sa, bola pre mňa novinkou. A čo vy, vedeli ste o tom? 


Rexona prišla na trh s novinkou - Active shield, ktorá eliminuje baktérie v podpazuší a tým zabraňuje nepríjemnému zápachu.
Musím úprimne povedať, že ma tieto produkty zaujali hneď v novej reklame, ktorá práve prebieha na televíznych obrazovkách a tak sme sa s priateľom rozhodli ich vyskúšať.



Čo by som ešte chcela spomenúť je, že sa mi páči, že Rexona má produkty, ako tieto spreje, vždy v tvarovo rovnakom obale, takže to tvorí práve ten dobrý dojem jednoty značky.
Prvým a pre mňa osobne veľmi dôležitým plusom je, že tento sprejový antiperspirant nemá žiadnu prehnanú vôňu. Väčšinou poznám sladké verzie - moja sestra už roky dookola (dokonca má vždy 2-3 balenia v zásobe, vraj "pre prípad") používa sprejovú rexonu s názvom Sexy bouquet, ktorej vôňa je na mňa silná a možno práve pre to, že som ju stále doma cítila som si ja vyberala dezodoranty guľôčkové alebo spreje takmer bez vône(málokedy som ich zohnala).
Ale aby som sa vrátila k myšlienke, tento sprej má úplne jemnú a nerušivú vôňu. Navyše aj tieto produkty sú "motion sense", čiže sa látky uvoľňujú postupne počas činnosti cez deň a sľubuje až 48 hodinovú ochranu. Neviem, či to už niekedy niekto takto skúšal, kedže ja sa sprchujem každý deň a po sprche použijem antiperspirant, takže testovať niečo 48 hodín sa mi ešte nepodarilo. Avšak počas jedného dňa som s potením nemala žiaden problém :-)
Navyše s cenami, ktoré sa pohybujú od 2-3€ je Rexona jednotkou na svojom trhu.



Niekedy mám pocit, že chlapi sú oveľa viac vyberavejší a kritickejší, čo sa týka kozmetiky. Možno pre to, že jej nepotrebujú veľa, tak aspoň tých pár základných produktov si starostlivo vyberajú. Tak to je aj u môjho priateľa, ktorý keď si vyberá len šampón, sprcháč či deodorant v predajni otvára všetky druhy, ovoniava ich a pozorne číta ich určenie.
Produkty na podpazušie používa výhradne len tuhé, takže som bola zvedavá čo povie na túto novinku. Narozdiel od dámskych, u pánskych produktov mám rada ich typickú sviežu vôňu, ktorá sa podieľa na tom, že chlap vonia ako chlap! :-D
No a čo na ňu v skratke vraví priateľ? "Pekne vonia a funguje" ;-)

Evka♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tak tieto recenzie na Rexonu su ako cez kopirak. Odradilo ma to od nakupu aj od citania tohto blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Myslím, že keď príde na trh novinka treba s tým rátať a hlavne, keď väčšina žien, ktorá má rada "beauty svet" rada skúša a testuje všetko nové ;-) Do nákupu nikto nikoho nenúti, veď je to len recenzia. A čo sa týka čítania tohto blogu kvôli rexone je trocha "odveci", no čo kto číta je dobrovoľné milý anonym :-)

      Odstrániť