Nastaviteľná podložka pod notebook

14:24

Ahojte!

Dnešný článok bude nekozmetický, no o niečom, čo používam tiež takmer denne, teda na svojej izbe v Trnave. Ide o podložku pod notebook. Musím sa priznať, že som ju potrebovala ozaj dlho, ale až teraz som sa k nej dopracovala. 
Väčšinu času na izbe trávim v posteli s notebookom a určite si viete predstaviť ako to vyzerá:D. Okrem toho by nemal byť byť položený len tak na povlečení či deke - môže sa prehrievať, dostane sa doň prach a to vedie ku kazeniu.
Takže som sa rozhodla opäť navštíviť stránku postovnezdarma.cz, kde som ich našla hneď viac a jeden som si vybrala.




Aké sú teda jej výhody?
✓ odvod tepla vďaka medzere medzi notebookom a podložkou
✓ nastaviteľná výška 6cm
✓ nastaviteľný uhol až 16°
✓ p
rotisklzová základňa umožňuje otáčať podložkou v rozsahu 360°
✓ uľahčuje prácu na ntb (pokiaľ nie ste na stole)



Túto podložku kúpite v čiernej farbe, je vhodná na notebooky s rozmermi 12,1", 14,4", 15,4", má hmotnosť 294g a cena je 23,78€.


Evka♥



You Might Also Like

0 komentárov