Mixa: Micelárna voda

13:54

Pekný deň!

Asi pre rokom som vám priniesla článok Top 3 odličovače, v ktorom som vám ukázala produkty, ktoré používam na očistenie od makeupu. No pred pol rokom som za nich našla skvelú náhradu, na ktorú dnes nedopustím. Používam ju každý večer a uvedomila som si, že som s vami nepodelila o názor. Dnešný článok teda bude o Micelárnej vode značky Mixa.

P.S.: Slečny, nikdy nechodte spať neodlíčené! ;)




Musím sa priznať, že micelárne vody ako odličovacie produkty ma v ani v čase najväčšieho "boomu" veľmi neoslovili a bola som verná odličovacím mliekam. To však skončilo po vyskúšaní práve tejto micelárky a (znova) priznávam, že keď ju niekde vidím na akcii hneď ju hádžem do košíka (zásoby treba:D). A prečo si ma tak získala?


ľahko odstráni makeup z tváre aj očí
nedráždi

čistí do hĺbky
nevysušuje pleť
hypoalergénne zloženie + bez alkoholu
jedno balenie dlho vydrží.




Po použití mám pocit, že moja pleť je skutočne čistá a nijak zaťažená (ako to bývalo po mlieku). Navyše má priam upokojujúcu, veľmi jemnú vôňu.
Mixa má okrem tejto - proti vysušovaniu, aj micelárku určenú práve na pleť so sklonom k podráždeniu.

A čo váš názor?


Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov