OOTD: Jesenná romantika

16:59

Ahojte! ;)

Ako sa máte? Ja som do pondelka doma, takže si užívam rodné mesto (áno,chýba mi!:D) a hlavne spoločné chvíle s najbližšími. Včera som mala pekný večer s priateľom, viete ako:D, a dnes by som vám rada ukázala (a snáď aj inšpirovala) čo som mala na sebe → outfit na tému jesenná romantika :)
Kedže nebolo veľmi chladno (a chcela som sa páčiť priateľovi:D) vybrala som si sukňu s výrazným vzorom a k nej som dopasovala už len jednoduchú bielu košeľu, náhrdelník a topánky v krémovej farbe aká je aj na sukni. Ako sa vám páči outfit?



Ak sa vám páči, tak vás potom namotivujem na nákup zo stránky postovnezdarma.cz, pretože odtiaľ veci mám ;)


Šifónová košeľa je veľmi ľahká. Rukávy môžete mať spustené alebo si ich vyhrnúť ako som to urobila ja. Vďaka tomu, že je jednoduchá dá sa kombinovať ozaj s čímkoľvek, či už s rôznymi doplnkami alebo so spodným dielom. Mne sa veľmi páči aj s obyčajnými džínsami. Kúpite vo dvoch farbách tu: damska-sifonova-kosela.

Do sukne som sa zamilovala hneď ako som ju uvidela. Vintage vzory jednoducho milujem! Tiež je z hrubšieho materiálu, takže je vhodná aj na toto chladnejšie obdobie. Zo zadnej strany je čierna, vzor je na prednej strane. Na výber máte 4 veľkosti a kúpite ju na tomto linku: vintage-sukna-s-modnym-vzorom.

topánky: Deichmann
Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov