BIODERMA: Hydrabio sérum

11:49

Prajem pekný deň! :)

Dnes sa vrhnem na recenziu krému, teda presnejšie séra - Hydr
abio sérum od Biodermy.
Používate ho? Aký je váš názor? Dajte mi vedieť! ;)



Ide o sérum, ktoré dodáva pleti potrebnú hydratáciu, ktorá tej mojej chýbala na konci leta, kedy som ho začala používať. Vďaka biologickému komplexu dokáže preniknúť hlbšie do pokožky a tak ju hydratovať. Ale poďme na môj názor pekne od začiatku.



Sérum ma pekné, bielo-modré balenie a obsahuje 40ml produktu. Dávkovanie je jednoduché vďaka praktickej pumpičke čo mám pri krémoch strašne rada!
Čo sa týka konzistencie, tá je úplne ľahká
, priehľadné sérum pripomína nejaký gél (len nie je tak "ťažký"). Po nanesení sa okamžite vpije do pokožky a pleť ostáva jemná na dotyk. Prirovnala by som to k pocitu po nanesení podkladovej bázy pod makeup. Vôňa je úplne jemnučká.

No a výsledok používania? Pleť bola ako po očiste! Jemná, svieža, žiadne suché miesta a aj akné sa mi zmiernilo, čo je len ďalšie plus, kedže nie je určený priamo pre problematickú pleť.
Ak je tá vaša suchá a dehydrovaná, určite nenájdete lepší produkt!



Cena je cca 15€.

Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Mala som len vzorku, ale toto sérum bolo fakt úžasné. Uvažujem o plnom balení a z tohto radu používam Legere krém ako podklad pod make-up, je úžasný.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť