Novinka od Activelle: krémový dezodorant

16:41

Prajem pekný deň! :)

Priznávam sa, že v poslednej dobe som nemala veľa času na nejaké recenzie produktov, snažím sa užiť naplno posledné dni prázdnin (2 týždne do konca!:D) ako sa len dá, tak mi snáď odpustíte :)

Na dnes som si však pripravila recenziu na novinku od Oriflame, a to krémový antiperspiračný dezodorant Activelle Pure Care.


Tento dezodorant sľubuje 24 hodinovú ochranu, má 3-násobne vyšší obsah hydratujúcich látok ako guľôčkové z tejto rady. A kedže ich "guličky" sú pre mňa N.1 (písala som o nich už napr. TU) už cca 2 roky, keď prišla táto novinka, tak som neváhala a objednala si.

Balenie je šikovné, plastovo-gumené(?) pre lepšie vytláčanie obsahu. Má 50ml a max. cena je 4,90€, na akcii som ho kúpila za 3.,50€.


Samotný obsah je stredne hustej konzistencie. Najprv som mala problém s vytláčaním, pretože som nevedela odhadnúť množstvo, ale časom (po 2-3 použitiach:D) na to každá príde. Nemá žiadnu špeciálnu vôňu (možno typickú veľmi jemne "dezodorantovú"). Niektorým ľuďom určite vadí taký ten "lepkavý/mokrý" pocit po nanesení, no pri tomto produkte veľmi rýchlo mizne, kedže sa pekne vstrebe, stačí mať trošku trpezlivosti dámy :)

No ale čo sa týka výdrže a sľubovanej ochrany, nie je to pravdivé (aspoň u mňa). Počas toho, keď som ho používala som sa potila častejšie ako bežne, teda, bežne s guličkami som sa ani nepotila. Vôbec som to nechápala a myslela si, že je to tým, že som sa viac hýbala a bolo dosť dusno. Tak som ho skúšala znova a znova a znova a bezvýznamne. Vraciam sa teda k svojim guličkám a tento krémový dopoužívam po holení alebo v zime. 

guľôčkový áno krémový nie

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov