MOISTURE RENEW♥

13:10

Ahojte! ;)
Ako sa máte? Ja sa práve balím, kedže zajtra ráno už odchádzam do Trnavy. Začína môj vysokoškolský život. Mám síce mierne obavy, ale veľmi sa teším :)


Poslednú dobu sa mi doma nahromadilo množstvo dekoratívky, takže pomaly sa púšťam do zrecenzovania tých, ktoré stoja za to (
a možno bude znova článok aj o tých, z ktorých moc nadšená nie som). Dnes to bude o rúži, ktorý som si úplne zamilovala, používam ho takmer každý deň a vyradil mojich obľúbencov :D
Ide o rúž Moisture renew od Rimmelu.



Na tento rúž som sa "zlakomila" po mnohých recenziách, ktoré som čítala. Vybrala som si odtieň 210 - Fancy, pretože podobný doma nemám, teda, pred použitím to tak vyzeralo..

Na pohľad vyzerá dosť tmavo, ale po nanesení má krásnu jemnejšiu farbu, čomu som sa potešila. Obsahuje tiež jemné trblietky, ktoré "do oči nebijú" nijako veľmi. Dokonca veľmi príjemne, jemne - púdrovo vonia, to na rúžoch milujem!
Navyše mi pery vôbec (ani len náznakom) nevysušoval, ako to vedia iné rúže spôsobiť, ani neukázal na ryhy pier. Proste krásne nanesená farba, ktorá mne vydržala 2-3 hodinky.

Rúž obsahuje vitamíny A, C a E, ktoré sa majú postarať o delikátnu pokožku pier, s čím môžem len súhlasiť. Má však aj hydratovať, čo nemôžem potvrdiť, ale ako som písala, nevysušuje a to je hlavné.


Neviem prečo, ale na perách sa mi nikdy nepodarí čo najpresnejšie zachytiť farbu rúžov (asi by mi trebalo nový foťák, ehm, mami, oci?:D). Ale na tejto fotke je presne zachytený skutočný odtieň! Vľavo na svetle, vpravo od tieňa :) Krásny, čo poviete?

Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kúpila som si ho nedávno a nedám naň dopustiť, akoby som si na pery dala balzam, skrátka hydratuje veľmi dobre, síce nevydrží na perách celý deň, no aj tak som spokojná.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť