Rimmel: Scandaleyes waterproof

14:17

Ahojte!

Leto je v plnom prúde a určite každá z nás uteká k vode, keď už vykukne to slniečko, kedže počasie sa s nami asi toto leto zahráva. Ja sa k vode nezvyknem maľovať, ale keď už, je dobré mať po ruke aspoň nejakú vodeodolnú riasenku ;)

Dnes si teda môžete prečítať o mojich dojmoch z riasenky Volume Flash Scandaleyes waterproof od Rimmelu.

7,49€, Rimmel


Táto špirála sľubuje nádherne vytvarované a objemné riasy. Má viac čierneho pigmentu kolagénu a keratínu.
Má hrubú a hustú kefku, ktorá mi najviac sedí, ale nejako nevidím výsledok ako napr. pri Retro glam alebo Lycra flex, ktoré mám momentálne tiež doma :( Riasy mám po nej jemné, žiaden objem, hustota. Myslím si, že to bude zložením a tým, že je vodeodolná, kedže tie toho veľa nevykúzlia. A s tou vodeodolnosťou to platí - ak si samozrejme nebudete oči šúchať vo vode ;D


s riasenkou / bez

Takže môj verdikt je: hodí sa ak chcete mať aj pri vode jemne upravené mihalnice, ale extra objem nečakajte. Ja ju využijem.


Používate vodeodolné produkty? Ako ste s nimi spokojné?

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov