Ideálna na leto

9:00

Prajem pekný deň! :)

Moju spoluprácu s e-shopom postovnezdarma.cz ste si už určite všimli (napríklad v článkoch TU aj TU). Obrovský výber rozličných produktov vás proste dostane. Ja si dookola prezerám (ako správna žena) množstvo bižutérie a doplnkov, ktoré ponúkajú. Dnes by som vám chcela predstaviť kabelku z tejto stránky, ktorá obohatila tú moju zbierku :) 


Hneď ako som ju videla, vedela som, že to bude moja letná láska. Svetlá farba, dlhé ramienko na odopínanie, detail zapínania v podobe srdiečka a veľkosť ideálna na letné prechádzky.
Vnútro je z krásnej ornamentovanej látky, má dve voľné priehradky a jednu na zips

Túto koženkovú (je z umelej kože) tašku so srdiečkom môžete nájsť na tomto odkaze: kozenkova-taska-cez-rameno-so-srdieckom, vybrať si môžete zo šiestich (veľmi pekných) farieb a jej cena 12,44€. Rozmery sú 23x15cm.


Prečo nakupovať práve na tejto stránke? 
→ obrovský sortiment
  • → 2 roky záruka
  • → e-shop sprostredkúva zaslanie tovaru od prvotných distribútorov → veľká časť ceny zostane ušetrená z nákladov dovozcov
  • → 30 dní na vrátenie výrobkov
  • → doba dodania 15 - 25 dní od dátumu odoslania, ak nie je u výrobkov uvedené do 4 dní, takéto výrobky sú skladom v ČR 
  • + množstvo zliav a súťaží
  • + darček k nákupu nad 20€

Ak sa vám kabelka zapáčila, môžete o presne takúto akú mám ja súťažiť na mojom facebooku!

Klik tu: súťaž


Evka♥



You Might Also Like

2 komentárov