Skin Blossom - pleťové tonikum

13:02

Ahojte, ahojtee:)

Vďaka e-shopu biobeauty.sk malo 10 slovenských blogeriek možnosť vyskúšať novinku na Slovensku - kozmetiku Skin Blossom - ako prvé. Som veľmi rada, že aj ja som medzi nimi :)


Skin Blossom je organická kozmetika pre starostlivosť o celé telo. Produkty spĺňajú prísne kritéria organizácií na kontrolu organických produktov SOIL ASSOCIATION. Značka je registrovaná spoločnosťou Vegan Society, takže výrobky sú úplne bez živočíšných prísad a žiadna zložka, teda ani produkt nie je testovaný na zvieratách, čo je najviac skvelé :)
Obaly sú z recyklovaného materiálu a vzorky nevyrábajú - pre zbytočný odpad ;)

Ku mne sa dostalo pleťové tonikum (150ml, 7,59€). Keď som otvorila balíček ostala som prekvapená: "tonikum?! ááále nie :-/" Musím sa priznať, že toniká neobľubujem, väčšinou mi podráždili pleť a preto som ich nepoužívala alebo vyberala produkty gél+tonikum v jednom. Ale povedala som si, že za vyskúšanie to stojí - a neľutujem :)


Určite vás hneď zaujme obal - elegantný tvar, vyzerá čierny, ale v skutočnosti skôr zelený, s jednoduchým nápisom. Otvor je väčší, som zvyknutá na menšie, aby sa dal produkt ľahšie dávkovať a zbytočne by som ním nemrhala, ale aj na tento som si časom zvykla. Používam ho každé ráno po vyčistení pleti gélom. Nanesiem si potrebné množstvo na vatový tampón a prejdem po tvári, kedže slúži práve na dočistenie pleti (naozaj vyčistil, čo ešte ostalo) a toniká sťahujú póry. Má jemnú, nevtieravú vôňu. Pri čistení jemne pení (žiadna pena však neostáva :P). Necítila som žiadne podráždenie, ako pri iných, možno pre to, že obsahuje Aloe vera, ylang-yang, aj levanduľový olej :) takže je vhodný pre všetky typy pleti ;) dokonca som sa dočítala, že má aj antioxidačné účinky! A zrejme vďaka jeho zloženiu na neho moja problémová pleť nereagovala podráždene, čo ma fakt prekvapilo :) Za mňa (bývalej nemilovníčky pleťových toník) len jedno odporúčam!


Celé zloženie si môžete prečítať TU (aj objednať ;))

Tak čo zaujalo aj vás? :)

Evka♥




You Might Also Like

2 komentárov