Dlhšie a pevné nechty? Žiaden problém!

13:11

Prajem krásny deň!

V minulom článku som sľúbila, že vám ukážem "tajomstvo" mojich nechtov. Strašne si na ne potrpím, ale ktorá z nás nie? ;D

Nikdy som nemala problém s ich rastom - vždy mi rástli ozaj rýchlo a bola som rada keď mali požadovaný tvar, avšak problém bol s tým, že neboli dosť silné a tak sa rýchlo lámali. Takže som ich vždy musela skrátiť a čakať, kým opäť narastú.

Ale s tým je už koniec! ;)

Lak - Ochrana pred lámaním a štiepením, 12ml

Ešte počas školy si moja spolužiačka zakúpila tento lak na nechty, kedže v období maturít bola vo veľkom strese a nechty si stále obhrýzala. Takže som bola priamym svedkom toho, ako jej rýchlo rástli a boli fakt pevné. (Aha, Evi, pozri na nechty! xD). Takže neskôr v drogérii TETA za 2,65€ som si ho kúpila aj ja :)

Lak obsahuje formuly tytanu a diamantu, ktoré vytvoria na nechte tvrdý povlak. Každý deň si treba nalakovať jednu vrstvu, pričom tú včerajšiu neodlakovať - až po troch dňoch a začnite znova. Ide o takú terapiu :) "Každá vrstva vnikne do nechtovej platničky, extrémne vytvrdí a spevní prírodný necht ako DIAMANT."
Ja to dodržiavam iba ak viem, že nikam na druhý deň nejdem, inak chcem mať na nechtoch aj farbu, takže si ho dávam ako podklad :) Nechty som nikdy nemala tak pevné ako teraz :)


Ale načo veľa zbytočných slov? Pre porovnanie som vybrala fotky, ktoré ste mali možnosť už vidieť na blogu, aby ste si ich mohli aj takto porovnať :)

takéto som ich mala bežne dnes


Zaujal vás? Vaše skúsenosti?

Evka♥

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Aj ja ho mááám :D ..ale nepoužívam ho ako tú "kúru"..ale normálne podkladový lak a nato farebný.. :) Keďže si stále lakujem nechty, nemalo by ani význam :D :D..Inak tvoje nechty sú krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež väčšinou ako podklad ho mám :D vďaka :))

      Odstrániť
  2. včera som si ho kupila dnes druhy den lakovania a uz citiť vysledky:))

    OdpovedaťOdstrániť