Kúsok Paríža s bambu.sk

13:14

Ahojte dievčatá :)

Ako sa máte? Ja som momentálne chorá a snažím sa čím skôr vyliečiť, dúfam, že vy sa máte lepšie :)
Aaa chcela by som sa vám poďakovať za tak skvelú účasť v GIVEAWAY! :)

V dnešnom príspevku by som sa chcela pochváliť úžasnými hodinami, ktoré mám z internetovej stránky bambu.sk.
Okrem takýchto (a iných) krásnych nástenných hodín môžete na tejto stránke nájsť mnoho iných skvelých darčekov ako napríklad textil, sošky, keramiku, masky, ale aj kozmetiku či kabelky!  A mnoho, mnoho iných vecí ;) Stačí sa pozrieť.


Kedže sa chystáme na ďalšiu prerábku bytu (konečne po 5 rokoch!) pomaly, ale isto hromadím nápady na izbu ako aj rôzne doplnky. Moja romantická duša by predsa nemohla odmietnuť tieto hodiny s motívom Paríža!♥ Nesmierne sa teším, až tam znova prežijem týždeň, ale o tom - potom :P

Celkovo milujem veci jednoduché (v jednoduchosti je krása) a vo vintage štýle. Majú svoje čaro!
Takže pri prezeraní ponuky produktov na bambu.sk som vedela, že si vyberiem niečo v tomto štýle.
Hodiny sú z drevovláknitej dosky, majú v priemere 30cm a fungujú na jednu tužkovú batériu.
Prišli mi domov do 4 dní.

Čo na ne poviete? :)


Ak zháňate darček pre seba, či niekoho iného určite si prezrite ponuku tejto internetovej stránky! :)

Evka♥

You Might Also Like

4 komentárov