Nail butter alebo Wtf?

11:08

Ahojte dievčence :P

Konečne mám chvíľku času aj pre seba a blog :) Posledné dni boli fakt vyčerpávajúce, mala som písomné maturity, takže ..

Dnešný článok bude krátka recenzia na balzam na nechty od Oriflamu. Po samolepkách na nechty, ktoré ma sklamali (článok TU) sa našiel ďalší výrobok, ktorý som nepochopila. Avšak oproti desiatkam milovaných produktov, na toto rýchlo zabudnem.

Vyživujúci balzam na nechty, 5€/3,50€
Popis produktu:
Doprajte svojim nechtom okamžitú dávku omladzujúcej hydratácie. Balzam okamžite regeneruje nechty a kožtičku okolo nich. Je obohatený o vyživujúce výťažky z harmančeka, avokádový olej, bambucké maslo a provitamín B5, ktoré zjemnia kožtičku okolo nechtov a posilnia nechty. 

A po prečítaní odporúčaní som neváhala a balzam bol už na ceste ku mne. 
Obal je jednoduchý a veľmi praktický. Čo ma zaujalo ako prvé bola vôňa, jemná a svieža, pripomína mi veľmi leto.
Balzam som používala na odlakované a čisté nechty, najlepšie je ho zrejme používať na noc, kedže sa nijako nevstrebáva, takže sa ľahko z nechtu zmyje. Až príliš ľahko, aby mal podľa mňa účinok treba si na noc nasadiť špeciálne rukavičky. Ja som však žiaden účinok zatiaľ nezaznamenala. Okrem toho balzam má 1,6g čo je podľa mňa veľmi málo :)Celkovo by som ho zhodnotila asi tak: OK, ak chcete nechty len tak rozmaznať :)
Ostávam verná lakom, ktoré podľa mňa skutočne pomáhajú.



Máte skúsenosť s niečim podobným? :)

Evka♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tiež som naň v katalógu pozerala a potom som si povedala, že ešte miniem oleje, čo mám doma a potom si ho kúpim. Ale asi nekúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to len môj subjektívny názor, ale určite sú olejčeky alebo laky lepšie :)

      Odstrániť