Spotrebované #1

21:43

Ahojte:)

Práve sa mi začali prázdniny :) Aj keď tento víkend sa nesie v znamení rodinných osláv a trošku zhonu, snáď si cez týždeň aspoň trocha oddýchnem ;) A čo vy? :)

Dnešný príspevok bude o produktoch, ktoré som v poslednej dobe (konečne) spotrebovala. Niektoré som si zamilovala, iné ma trošku sklamali. Tak poďme na to.



/neviem prečo mi poslednú dobu na blogeri menia fotky farby/


1. 
Balea sprchovací gél: Dostala som ho ešte na Vianoce a vyničila až teraz, kedže striedam rôzne sprcháče. Napriek tomu je pre mňa ten pravý! Moja milovaná vôňa kokosu v spojení s nektárinkou je úžasná, exotická, svieža, upokojujúca zároveň, mohla by byť na pokožke intenzívnejšia. Navyše pokožka je po umytí jemná, nevysušená, pôsobí čerstvo. 
Ďalšie mega + je cena, ktorá bola 0,99€ (akcia), DM drogerie
Moje hodnotenie: 9/10

2. Šampón Milk&Honey Gold: Na tento šampón som počula samé chvály a tak som proste neváhala. Je krémový s mliečnymi proteínmi a extraktom z medu. Naozaj príjemne vonia. Vlasy som mala po ňom hebké, avšak nič extra. Tiež sa ľahko rozčesávali. Neodporúčam dievčatám, ktoré majú mastný typ vlasov, skôr suché - pre nich bude určite skvelý!
5,50€/3,50€, Oriflame
Moje hodnotenie: 5/10

3. BB cream 
Miracle Skin Perfector: Bol to môj úplne prvý BB krém a stál na poličke viac ako 2 roky, kedže som ho striedala s inými novinkami či klasickými makeupmi. Aj napriek tomu, že nebol pre mňa nejako hrozný. Je redší a ľahko sa rozotiera. Krytie je asi 80%, pleť pekne zmatní.
Od 5,49€, Garnier

Moje hodnotenie: 8/10


4. Vyživujúci odstraňovač očného make-upu: Už si ani neviem predstaviť iný odličovač na moje oči! Jemný, krémový a hlavne nedráždi pleť. Dokonca má aj vyživujúci účinok, ktorý som si všimla možno v tom, že pleť je po očistení taká vláčna.
5,40€/3,30€, Avon
Moje hodnotenie: 10/10

5. Špirála SpectraLash: umožňuje regulovať hustotu a zvoliť si objem rias v 3 stupňoch. Úprimne, nezaznamenala som v tých stupňoch nejaké rozdiely, ale aj tak je to jedna z naj špirál, ktoré som kedy mala a určite si objednám ďalšiu (najprv by som mala vyničiť asi tie čo mám doma,že?:D). Hustá kefka je per mňa to pravé a moje mihalnice sú už po pár ťahoch krásne predĺžené a husté, naozaj.
Bežná cena 9,92€, Avon
Moje hodnotenie: 9/10

6. Vyživujúci argánový  balzam: 
spája účinky bio arganového oleja s upokojujúcimi účinkami esenciálneho oleja z kvetov bio pomarančovníka. Je to ľahký krém na telo, troška mi prišiel "vodnatý", pokožka je po ňom ozaj hebká, avšak odrádzala ma vôňa, ktorá mi pripomínala zavárané kyslé uhorky :D preto som ho používala na nohy po holení.Cena za 100 ml: 9.87 €, Yves Rocher
Moje hodnotenie: 6/10

Máte skúsenosti s niektorými z týchto produktov? :)


Evka♥



You Might Also Like

5 komentárov

  1. Potom odličovači z Avonu se příště musím podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten balea sprchovaci musim vyskusať mam moc rada kokos :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj jaaa♥ spolu s nektarinkou vonia úžasne! :)

      Odstrániť
  3. Ten baleáč sprchový gél skúšam aj ja je super :)

    OdpovedaťOdstrániť