posilnené nechty

15:51

Ahojte baby :)

Dnes sa povenujem starostlivosti o krehké a ľahko sa štiepacie nechty, respektíve dvom skvelým lakom, ktoré nám s nimi pomôžu.

Musím sa priznať, nikdy som s nechtami nemala extra problém. Rastú mi rýchlo, sú pevné a vždy si upravím pekne a presne podľa predstáv. Občas sa mi však stáva, že sa mi zboku nalomia a tak si ich musím skrátiť úplne, čo neznášam :-/
Na stužkovú som si dala prvýkrát v živote gélové nechty (foto tu), ktoré mi absolútne nevadili, ale rozhodla som sa ich dať dole, veď si predsa sama dokážem také vypestovať. Avšak(ako ma upozorňovali!) moje nechty boli úplne krehké a lámavé. A tak som sa o nich začala starať týmito dvoma lakmi, ktoré si dávam pod farebné :)

Lak na štiepajúce sa a krehké nechty, AVON
12ml, 5,80€/2,90€


Z popisu:
Hydratačný výrobok vo forme priesvitného laku s obnovujúcim keratínom. Navrhnutý pre štiepajúce sa a krehké nechty. Môže byť použitý ako podklad pod lak na nechty. Účinky: Hydratuje a posilňuje krehké nechty. Pri pravidelnom používaní účinne bráni pred štiepením.

Moje hodnotenie:
Tento lak som začala používať hneď po tom, čo som si dala dole gélove nechty a do dvoch týždňov boli moje nechty takmer v pôvodnom stave. Nechty sú pevnejšie a skutočne sa menej štiepia.


Ochranný lak na nechty Instant, Oriflame
7ml, 5€

Z popisu:Majte pevnejšie nechty už po jednom použití. Lak, obohatený o posilňujúcu zložku RevivActiv, ktorý posilňuje, vyhladzuje, spevňuje slabé a lámavé nechty.

Moje hodnotenie:
Trocha ma mrzí, že aj tento nie je úplne priesvitný, ale to nič nemení na tom, že tento lak mi úplne posilnil nechty. Intenzívne som ho používala najmä v lete a teraz ho striedam s tým prvým. Skvelá dvojka! Po tomto laku sú nechty hlavne pevnejšie na dotyk.

Máte nejaké skúsenosti? :)
Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov