KURZ VARENIA AKO SPLNENÝ SEN

13:47

Veríte na silu myšlienky? Ja áno. A už niekoľkokrát sa mi v živote potvrdilo, že ak si niečo skutočne želáte, stane sa to. Nehovorím teraz o tom, že sa zázrakom prenesiete na Maledivy len tak, alebo že vyhráte jackpot. Mám na mysli malé radosti života, pri ktorých si poviete, že by ste ich raz chceli a oni skutočne prídu. 

Ja si každý nový rok spíšem do diára zoznam vecí, ktoré by som chcela zažiť, splniť či kúpiť. Tento rok bol medzi želaniami kurz varenia. Už dlhšie som myslela na to, že by bolo skvelé zažiť deň v príjemnej spoločnosti a pod vedením šéfkuchára sa naučiť niečo nové. Na internete som našla školu varenia Chefparade, prezrela si ponúkané kurzy a rozhodla som sa, že až bude na to priestor, rada by som absolvovala niečo z ponuky "Ázia", keďže celkovo ázijská kuchyňa je moja najobľúbenejšia. Na kurz som však zabudla, keďže som mala mnoho iných povinností a voľné peniaze som investvovala do niečoho iného. Ale ako som spomínala, sila mojich myšlienok je naozaj veľká. A tak som si v marci našla v správach informáciu o tom, že mám možnosť zúčastniť sa kurzu varenia spojenú s dobročinnou myšlienkou. A trikrát hádajte, v ktorej škole varenia sa to malo konať!

Presne tak, práve v Chefparade, kde sa vedenie rozhodlo zorganizovať kurz varenia pre blogerov spolu so ženami z OZ Amazonky. Myšlienka bola jasná - spoznať tieto ženy bližšie, vypočuť si ich príbehy a podporiť pripravovaný kurz, z ktorého výťažok šiel práve pre toto združenie. A tak som sa 15. apríla ocitla v kuchyni plnej milých osôb a spolu sme si navarili vynikajúce 5-chodové menu!

Náš deň začal tak, že sme sa zoznámili so ženami zo združenia, navzájom sme sa predstavili (a padli aj nejaké tie slzy), rozdelili sa do menších skupín a začali pripravovať jedlo. Naše menu pozostávalo z bruschety s paradajkovou salsou a lososovým tatarákom, pad thai s tofu, quesadilly s kuracím mäsom a guacamole, ďalej sme mali tandori masala chicken s chlebom naan, a ako dezert bola lávová tortička a kokosová panna cotta s mangovým pyré. No povedzte, komu už pri čítaní netečú slinky?




O pár hodín neskôr sme si už na tomto všetkom spolu pochutnali a poviem vám, ak by sme to robili samé doma, nebolo by to ono! Všetko bolo chuťovo výborné najmä vďaka tomu, že nám pán šéfkuchár dobre radil a dokonca nás naučil niekoľko super trikov, ktoré sa dajú v kuchyni využiť. A prečo som si po pár mesiacoch na tento kurz spomenula? Pretože už nasledujúci týždeň ma čaká druhý! Verili by ste tomu? Pretože ja sama nie. Iba tak sa mi splnilo želanie, a teraz sa to stane druhýkrát. Spolu s Frederikou ideme tentokrát na kurz varenia vegánskej kuchyne a opäť do výborného Chefparade!

A čo som vám vlastne chcela týmto článkom odkázať? Asi to, že verte v to, že sa vám želania splnia. A ak chcete mať rovnaký zážitok, naučiť sa variť niečo nové a pochutiť si na tom, nájdite si ten váš ideálny kurz na chefparade.sk a možno sa tam nabudúce spolu stretneme! Ja si osobne myslím, že je to skvelý tip napríklad na darček pre niekoho blízkeho. Už viem, že sa tam vrátim aj tretíkrát, pretože okrem kurzu ázijskej kuchyne ma láka aj tá európska či škola pečenia, ktoré tiež ponúkajú. A keďže viem aj to, aký je to super zážitok, stojí to za to!

Evka

You Might Also Like

0 komentárov