Šperky Alexandra

15:23


Ahojte :) Po dlhšom odmlčaní sa opäť hlásim. Zajtra odchádzame s triedou na 3-dňový branecký výcvik, takže balím aj keď neviem čo :D Hlavne, že nie je škola! :)
Pre vás som si pripravila pár viet a fotiek bižutérie zo skvelej stránky www.sperkyalexandra.sk
V tomto e-shope nájdete bižutériu v rôznych štýloch. Náušnice, náhrdelníky, náramky, hodinky, prstene, brošne, rôzne iné doplnky a dokonca aj korzety! Ceny sú primerané. Mne sa najviac páči vintage štýl :)
Moje kúsky z tohto e-shopu:

Tieto doplnky som dostala ako darček od mojej triedy na 18. narodeniny :) Vybrala som si ich sama a snažila sa veci skombinovať, aby ladili a vyzerali ako sada. Tak takýto je môj štýl :)


Túto šperkovničku som dostala od priateľa ako vianočný darček :) Vie, čo sa mi skutočne páči :)




                                                                     Náramok♥


                                                            Náušnice, taktiež darček :)




Vaša Sofia :)

You Might Also Like

0 komentárov