MOJE 3 NAJOBĽÚBENEJŠIE PRODUKTY TOHTO LETA

14:31

Leto je oficiálne preč a mne napadlo, že by som vám mohla spomenúť produkty, ktoré som v tomto období vyskúšala. Dobre, bolo ich mnoho, ale ja mám teraz na mysli len tie, ktoré som si obľúbila a pomáhali mi pri starostlivosti o pokožku tela či tváre. 

Vybrala som si tri produkty, ktoré boli charakteristické pre toto moje obdobie a za ich kvalitu a účinky dám aj ruku do ohňa. Napíšte mi, či ich poznáte tiež, alebo čo ste si počas uplynulého leta obľúbili vy!

KIEHL'S: Activated sun protection SPF 30
150ml, 30€

Vec, do ktorej sa v lete rozhodne musí investovať je ochrana pred slnkom. Pokožku si musíme pred slnečným žiarením chrániť. Ja osobne sa o to snažím čo najviac, pretože mám pred vplyvom žiarenia na moje telo rešpekt. Už roky sa snažím používať prípravky na opaľovanie z lekárne alebo špeciálne určenej rady. Tie z regálov v bežnom obchode ma nikdy neoslovili. 

Toto leto som dostala balíček od značky Kiehl's, v ktorom bola aj ich novinka - vodeodolný krém na telo i tvár s ochranou pred slnečným žiarením. Poviem vám, náhody neexistujú. Dostal sa mi do rúk tesne pred dovolenkou, takže okamžite putoval do kufra. A viete čo? Prvýkrát som (ok, sme) na dovolenke spotrebovali na šupu celý krém. Aj keď som preferovala produkty v spreji kvôli ľahšiemu nanášaniu, tento ma prekvapil tým, že sa do pokožky veľmi rýchlo vstrebal, takže som nebojovala s roztieraním a bielymi fľakmi. Vodeodolnosť ma tiež prekvapila, pretože aj po tom, čo som sa hodnú chvíľu kúpala v mori, stále som cítila, že som natretá a pokožka vydržala hydratovaná. Navyše tento krém obsahuje aj vitamín E. Denne sa ním natieral aj môj priateľ, ktorý má citlivú pokožku a veľmi si pochvaľoval - baby, určite viete, že pre chlapov je naniesť na seba nejaký produkt hotové peklo, ten môj neznáša aj prípravky na opaľovanie kvôli tomu, že po nich ostáva mastný, no tuto nič také nehrozí. Ochránil ma pred spálením a v našom kufri sa určite objaví aj nabudúce!

BALEA: Maslo na nohy Feel Well
200ml, 3,29€

Toto maslo na nohy, poviem vám, moja závislosť! Objavilo sa u mňa ešte pred letom a aj po takmer 4 mesiacoch a každodennom používaní je preč len polovica. V lete chodíme v šľapkách a sandáloch, a každá chce mať pekné nohy. Už som to párkrát spomínala -  suché a popraskané päty sú moja fóbia. Preto som pred letom začala preventívne každý večer po sprche obrusovať chodidlá špeciálnym pilníkom a následne ich namazala týmto maslom. Ide o zvláčňujúci produkt, ktorý obsahuje zelený íl a extrakt z čaju matcha. A tá vôňa! Marocká mäta - veľmi osviežujúca. Pre mňa je však najväčším plusom jeho extrémne rýchle vstrebanie. Pri iných produktoch som musela sedieť s vyloženými nohami, aby sa mi nezotrel krém, no pri tomto môžete pokojne o minútku prejsť po podlahe a to bez stopy :-) Chodilá mám hydratované, po suchých miestach niet chýru a navyše mám aj nový večerný rituál. Myslím, že pomer cena a kvalita je úžasný a rozhodne je to jeden z mojich najobľúbenejších Balea výrobkov vôbec. Mimochodom, vegánsky!


LUSH: CELESTIAL pleťový krém
50ml, 23€

Poďme na tvár. Jednoznačne číslo 1. pre mňa je tento pleťový krém od Lushu, na ktorý som čítala a počúvala samé chvály. Rozhodla som sa ho preto vyskúšať a aj ja sa pridávam k ľuďom, ktorí ho zbožňujú! Určený je na problematickú suchú pokožku, čo nie je presne môj prípad, ale po rokoch som zistila, že ja potrebujem najmä vysoko hydratačné produkty. Vďaka tomu mám pleť čistú a takmer bezproblémovú. Tento krém obsahuje vanilkovú vodu, mandľový olej, mandľové mlieko, kakaové maso, či extrakt z orchidey. Ako môžete vidieť na fotke nižšie (pri naklonení steká), má ľahkú konzistenciu, takže sa skvele vstrebáva a nezanecháva mastný film. Čo však zanecháva je jemná a hydratovaná pokožka. Ja ho skladujem v chladničke, takže počas teplých dní ma pri rannej rutine navyše osviežil. 


Evka

You Might Also Like

0 komentárov