z každého rožka troška 2 | new in

16:36

Ahojte! :)

Leto je oficiálne preč a ja sa opäť pomaly dostávam do "školského" režimu, aj keď mi škola začína o 2 týždne.
Musím sa priznať, že som sa nemohla posledné týždne dokopať k tomu, aby som sem napísala hoc len pár viet a netuším prečo. Blogovaniu  sa chcem aj naďalej venovať, no "niečo" mi chýba. Verím však, že príspevky sa tu budú objavovať častejšie :-)


Dnes som vám nafotila časť produktov, ktoré mi pribudli v lete. Vybrala som tu len tie, s ktorými som spokojná, potešili ma, no osobitné články na nich písať nebudem :-) Ak máte s niektorými skúsenosti určite mi dajte vedieť! :-)
Inak sa môžete tešiť na článok o matných rúžoch, výsledok REALASH testovania, NYX kozmetike, novinkách na trhu, či opäť kategóriu "nikdy viac". 



Prvý produkt je síce nekozmetický, no bez neho svoju kozmetiku nemám ako prevážať :-) Ide o túto krásnu taštičku, ktorú som si (ak by ste ju chceli, tak žiaľ) kúpila v Nemecku, v dm drogérii. Keď som ju zbadala, vedela som, že ju proste musím mať. (btw o mojej posadnutosti ružovou a srdiečkami viete? :-D) Vnútri ma praktické priehradky a vyšla ma na cca 13€.


Strašne dlho som si chcela kúpiť niečo aj od značky KIKO Milano, no keď už som bola v kamennom obchode, tak buď nemali, čo som chcela alebo som sa nevedela rozhodnúť. V tom obchode som bola dokopy trikrát a až na 3. pokus som si zo žiaľu vybrala nejaké laky na nechty a tento rúž v odtieni Peach :-) Všetky laky boli v jemných odtieňoch, aby som nešľapla vedľa, kedže som ich rozdávala doma. S lakom, ktorý mi ostal som spokojná, ide o odtieň 221 Light satin Beige, no rúž ma slabšiu pigmentáciu ako som čakala.


Ďalšie dva produkty sú určené do sprchy. Prvý, vegánsky sprcháč ma zaujal obalom a vôňou, a kedže som túto značku ešte neskúšala, jeden som si vybrala a odložila na zimu :-) Teraz spotrebúvam sprchovaciu penu :-) Ak sledujete rôzne zahraničné youtuberky, možno poznáte Bibi z Nemecka (BibisBeautyPalace), ktorá má svoj vlastný rad sprchovacích Bilou pien s rôznymi vôňami a rozkošnými obalmi. Ja som neodolala a pod vplyvom leta som si vybrala melónový, ktorý je úžasný!!! Až budete mať možnosť, nejaké vyskúšať určite odporúčam! Pena je jemná, voňavá a vhodná aj ako holiaca pena a sprchovanie s ňou je o čosi zaujímavejšie :-) Ich cena sa pohybuje od 3,50-6€ v závislosti od toho, o akú predajňu ide.


Ďalšími miláčikmi leta sa stala táto Balea dvojka, ktorú som hodila do košíka taktiež v Nemecku, no balzam na pery určite už bude dostupný aj u nás :-) Má príjemnú mentolovú vôňu a na perách jemne chladí, takže v lete bol pre mňa číslo jedna. Jeho cena by mala byť cca 1€! Antiperspirant som vhodila do košíka čisto randomne, pretože som nejaký súrne potrebovala, tak som si vzala tento od Baley, ktorý mal dobrý popis a stál tam len 0,50€!!! Až doma som ho otvorila a zistila, že má skvelú vôňu, ktorá mi pripomína ovocné cukríky a veľmi mi vyhovuje. Dúfam, že bude dostupný aj u nás! (alebo už je, neviete?)


Nákup tohto krému bola len ďalšia super náhoda. S mamou som bola na nákupe potravín v jednom veľkosklade a keď som prechádzala okolo kozmetiky zaujali ma krémy značky EVELINE,  pretože som netušila, že ich vyrábajú. Doteraz som poznala len laky na nechty, ktoré patria u mňa k top v starostlivosti o nechty a tak som sa pristavila aj pri týchto krémoch. Tam bol už len posledný kus z tohto, ktorý je určený pre zmiešanú a mastnú pleť na deň aj noc a jeho cena bola asi 3€, takže putoval do košíka. A viete čo? Iný už na deň nepoužívam! Má ľahkú konzistenciu, dobre hydratuje, pokožka je celý deň hladká a pleť sa mi v období jeho používania opäť zlepšila. Obsahuje samé dobré "veci", ktoré bojujú s problematickou pleťou.Takže táto náhoda mi priniesla nového obľúbenca a ja dúfam, že ho ešte niekde zoženiem, kedže mi už dochádza :-/


Tieto dva spreje sú novinky z rady Elseve. Ide o dvojfázové spreje na vlasy, ktoré si nastriekate na vlhké alebo suché vlasy a nijako nezmývate. Fibralogy je určený na objem vlasov a ľahké rozčesávanie. Dnes už mám z neho len polovicu, no viditeľný objem po ňom veru nečakajte. Podľa mňa ide len o také rozmaznávanie, ak chcete dopriať svojim vlasom niečo viac a to zrejme platí pre všetky tieto nové spreje. Total repair som úprimne ešte neskúšala, no zaujal ma oveľa viac. Obsahuje keratín a vyživujúce sérum, takže je určený na rozstrapkatené končeky, ktoré ma z času na čas trápia, takže uvidíme!


Liquid camouflage od catrice je podľa mňa jeden z naj drogérkových tekutých korektorov a toto leto som ho používala každý deň aj miesto makeupu. Na mne dobre kryje nedokonalosti aj kruhy pod očami, takže som ho tu zaradila ako produkt, ktorý určite musíte vyskúšať.


Posledný produkt, ktorý som tu vybrala je zubná pasta od značky Ziaja. O tom, že mi táto značka vyhovuje ste si na blogu určite všimli a v lete som od nich vyskúšala aj túto pastu na citlivé zuby. Ak máte zuby len citlivé a iné problémy s nimi nemáte, určite s ňou budete spokojní, no podľa mňa rovnako ako s inými rovnako určenými.

Evka♥



You Might Also Like

0 komentárov