Ben Cristovao hľadá #puregirl | Garnier event

9:36

Ahojte!

Tentokrát tu mám pre vás krátky fotoreport z akcie, ktorej som sa zúčastnila vo štvrtok/piatok. Rada Garnier Pure má nového ambasádora - stal sa ním Ben Cristovao, ktorého určite poznáte! Pri tejto príležitosti usporiadali v Prahe stretnutie pre blogerov a novinárov, ktoré spojili s jeho koncertom. Musím povedať, že to bol úžasný zážitok, slečny z PR sa o nás skvele postarali, až sme od spokojnosti len ticho sedeli a užívali si :-D Pozdravujem Ingrid, ďakujeme :-)

Okrem toho mám pre všetky slečny, ktoré majú rady Bena super správu! On si totiž hľadá dievča ;-) No, konkrétne to bude jeho #puregirl, jedno dievča z Česka alebo Slovenska má totiž šancu natočiť s ním videoklip a reklamu! Zapojiť sa môžete od pondelka na webových stránkach Garnier, tak neváhajte!

Btw, do Bena som bola kedysi zamilovaná, takže sa mi splnil dávny sen, chichi! Som rada, že som na neho po osobnom stretnutí nemusela zmeniť názor (nie je arogantný a namyslený ako iní, ktorým to priveľmi stúplo do hlavy), kedže po koncerte s každým pokecal, venoval sa hosťom a samozrejme spravili sme si fotky na pamiatku. Je to naozaj milý a hlavne vtipný chalan muž. Po niekoľkých cosmopolitanoch sme si už robili aj vtipné selfíčka, aj keď uvidíte, že už aj rozmazané :-D

Fotila som len mobilom a fotky nijak neupravovala, tak mi to odpusťte a pozrite sa teda ako nám prebiehal večer :-)





Och, aby som nezabudla! Musím potvrdiť, že naživo znie oooveľa lepšie, má naozaj skvelý hlas a spieva božsky! Krátke video nájdete aj na mojom instagrame (evka.g)!





Celú akciu sme zavŕšili dokonalou večerou v Café de Paris, kam sa určite musím vrátiť! 



Po super zážitku a skvelom jedle som zaspala, hneď ako som ľahla do postele! Ráno sme si dali poriadne raňajky a odcestovali späť domov :-)


Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov