INSTADIARY #8

23:15

Ahojte!

Práve si uvedomujem, ako čas neskutočne rýchlo letí. Povedala som si, že spravím opäť instadiary a v tom si vravím, veď som ho robila nedávno! No, na blogu síce nie je až v ďalekom archíve, ale odvtedy prešli viac ako 4 mesiace! Naozaj dlhá doba, až ma desí, ako všetko rýchlo ubieha, večer nebudem môcť spať, pretože na to budem myslieť :D
Tiež som si uvedomila, že na instagram veľa fotiek nepridávam, priemerne sú to 3 fotky za mesiac, čo je oproti iným dosť málo :D viac ma baví si prezerať čo majú nové moji obľúbenci :-)
Poďme sa teda pozrieť, čo som predsa len postla za tú dobu ja (evka.g):


posledné závislosti - ďalšia kniha do zbierky od mojej obľúbenej autorky Alexandry Potter a antistresové omaľovanky (btw celú knihu som vyfarbila cez Vianoce a teraz sa vrhám na 100 stranové od Emmy, naozaj veľká závislosť :-D) 

s priateľom a ešte dlhými vlasmi Trnava/Bojnice♥ :-)

medzi moje najobľúbenejšie podniky v Trnave patrí Synagóga Café, kde chodíme na skvelé raňajky v nedele, a Dream cakes, kde majú tie najlepšie a najrôznejšie cheesecakes!

a na krátke vlasy som si zvykla rýchlejšie než som si predstavovala :-)

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov